Щоб зробити українські дороги більш-менш довговічними, Україні потрібни різні технології будівництва доріг – і бетон, і асфальт, і асфальтобетон – в залежності від потреби, вважає голова Укравтодору Славомір Новак.
«Як і в інших європейських країнах ми мусимо користуватись різними технологіями», – сказав він.
Так, за його словами, на півдні країни, де спекотний клімат, особливо, де є велике навантаження на дороги, наприклад, на підходах до портів – треба використовувати цементобетон.
«На півночі, де є серйозні температури, особливо зимою, нам потрібен більш еластичний матеріал – це асфальтобетон. І, таким чином, ми будемо застосовувати різні технології»,– розповів Новак.
У цьому році Укравтодор розпочинає будівництво кількох бетонних доріг. У першу чергу, йде мова про трасу Миколаїв – Кропивницький та північний обхід Житомира, також продовжується ремонт бетонної дороги Дніпро – Решетилівка.
Джерело: Build Portal
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…