Щоб зробити українські дороги більш-менш довговічними, Україні потрібни різні технології будівництва доріг – і бетон, і асфальт, і асфальтобетон – в залежності від потреби, вважає голова Укравтодору Славомір Новак.
«Як і в інших європейських країнах ми мусимо користуватись різними технологіями», – сказав він.
Так, за його словами, на півдні країни, де спекотний клімат, особливо, де є велике навантаження на дороги, наприклад, на підходах до портів – треба використовувати цементобетон.
«На півночі, де є серйозні температури, особливо зимою, нам потрібен більш еластичний матеріал – це асфальтобетон. І, таким чином, ми будемо застосовувати різні технології»,– розповів Новак.
У цьому році Укравтодор розпочинає будівництво кількох бетонних доріг. У першу чергу, йде мова про трасу Миколаїв – Кропивницький та північний обхід Житомира, також продовжується ремонт бетонної дороги Дніпро – Решетилівка.
Джерело: Build Portal
Паркування в умовах обмеженого простору може стати для автомобілістів справжнім кошмаром. Однак одна маловідома функція…
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…