Новости

Водіям назвали переваги та недоліки системи “Старт-стоп”

Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн заявив, що паливний ринок демонструє активізацію: компанії починають збільшувати постачання палива.

На його думку, пік паливної кризи Україна вже пройшла. Серед факторів, що сприяють нормалізації ринку, експерт назвав скасування державного регулювання цін.

“У нас кількість декларантів дизпалива зросла майже вдвічі порівняно з початком місяця. Якщо на початку травня це було близько 30 компаній, то вчора це було 66 декларантів. Це свідчить про активізацію ринку”, – прокоментував Куюн.

За його словами, за бензинами динаміка постачання дещо гірша, за зрідженим газом фіксується зростання кількості декларантів у півтора рази.

“Це означає, що багато компаній почали імпортувати (паливо – ред.) самостійно. Це той ефект, на який ми й очікували при відмові від держрегулювання”, – додав Куюн.

За прогнозом експерта, на постачання мінімальних обсягів споживання палива Україна вийде до липня. Нині найкраща ситуація – з постачанням дизеля, де постачання мають невелике відхилення від прогнозних показників. Також, за оцінкою Куюна, непогана ситуація із постачанням зрідженого газу.

Водночас ситуація із наповненням ринку бензинами відстає від очікувань через те, що європейський ринок націлений на імпорт дефіцитного там дизпалива, а щодо бензину ринок був навіть профіцитним. В даний час заводи закривають внутрішній попит Європи на бензин і не мають зайвих обсягів для експорту до інших регіонів.

Експерт зазначив, що через постійне збільшення радіусу пошуку бензину в травні в Україну прибули партії палива навіть із Бельгії.

Крім того, Куюн прокоментував питання цін на пальне.

“Так, ми зараз матимемо високу ціну. На рівні 52-55 грн на бензин, 58-60 грн на дизпаливо ринок нормально почувається. Бачимо, що черги зменшуються, тобто десь ринок уже “намацав” цю точку рівноваги” – зауважив він.

Експерт розраховує, що наповнення ринку новими партіями палива призведе до зменшення цін на об’єктивні рівні.

Recent Posts

Механік Honda пояснив, коли справді треба міняти масло – через 3, 5 чи 10 тисяч км пробігу

Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…

15.12.2025

ТОП-5 недорогих і надійних кросоверів, що не бояться бездоріжжя

Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…

15.12.2025

Француз створив концепт Lexus за 24 години – усе завдяки штучному інтелекту

Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…

15.12.2025

Aston Martin активно тестує свій новий флагман: фото

Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…

15.12.2025

Стукає кермо: механік розповів про поширену проблему старих Chevrolet

Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…

15.12.2025

Citroën презентував електричний дім на колесах: із надувним ліжком і проектором

Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…

15.12.2025