Через війну в Україні завод з виробництва кабельної продукції для автомобілів Skoda працював не на повну потужність.
Як повідомили в компанії, виробництво кабельних джгутів з України частково перенесли до міста Млада-Болеслав у Чехії, де розташована штаб-квартира Skoda. Автовиробник також повідомив, що забезпечив додаткові виробничі потужності в Марокко та Румунії.
Цей крок більш ніж вдвічі збільшив виробничі потужності для компонентів і дав додатковий захист від перебоїв та вузьких місць у постачанні комплектувальних. Зупинка ланцюга поставок, викликана війною в Україні, змусила Skoda припинити виробництво свого електромобіля Enyaq iV на вісім тижнів через нестачу кабельних джгутів.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…