Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн розповів, що ліквідація дефіциту пального відбувається повільно через ажіотаж серед населення. Цим зумовлені й високі ціни.
“Багато хто просто стоїть у тих чергах, щоб залити 10 літрів у повний бак, у них немає критичної потреби в тому пальному, а є якийсь страх… З повним баком, мабуть, спиться якось уночі легше. Коли складаємо прогнозний баланс, все одно не розраховуємо на такий ажіотаж. Якщо підсумувати все, що постачають до Києва, то це не дуже відрізняється від довоєнного рівня, тобто пального везуть багато, але таке враження, що воно йде в суху землю… Ми бачимо цей приватний транспорт і кожну машину з каністрою. І саме тому не вдається так швидко ліквідувати той дефіцит”, – пояснив він.
Мінінфраструктури України готує масштабне нововведення для українських водіїв. Як повідомляє УНІАН, чиновники планують запропонувати введення…
Мало хто з українських водіїв звертає увагу на те, скільки пального вони спалюють в заторах.…
Днями в Харкові сталась серйозна ДТП, в результаті якої значні травми отримали дві школярки 13…
В Україні домінує вторинний ринок автомобілів, бо нові автівки часто місцевим автомобілістам просто не по…
Раніше вторинний ринок в Україні асоціювався з приватними угодами між звичайними громадянами, в тому числі…
Доволі дивний атрибут в США можна побачити на службових автомобілях місцевих спецслужб. Довгі лацніюги кріплять…