Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн розповів, що ліквідація дефіциту пального відбувається повільно через ажіотаж серед населення. Цим зумовлені й високі ціни.
“Багато хто просто стоїть у тих чергах, щоб залити 10 літрів у повний бак, у них немає критичної потреби в тому пальному, а є якийсь страх… З повним баком, мабуть, спиться якось уночі легше. Коли складаємо прогнозний баланс, все одно не розраховуємо на такий ажіотаж. Якщо підсумувати все, що постачають до Києва, то це не дуже відрізняється від довоєнного рівня, тобто пального везуть багато, але таке враження, що воно йде в суху землю… Ми бачимо цей приватний транспорт і кожну машину з каністрою. І саме тому не вдається так швидко ліквідувати той дефіцит”, – пояснив він.
Обмеження на рух транспорту по трасі М-15 біля села Маяки, що на Одещині, знято. Про…
В Україні вимоги щодо знаходження водія в автомобілі під час зупинки поліцією є чітко регламентованими.…
Японський автовиробник Suzuki анонсував вихід нового компактного кросовера Across 2026. Фото нової моделі з’явились на…
В серпні Volkswagen офіційно презентував друге покоління кросоверу T-Roc. Продажі новинки стартували в грудні. Німецький…
Якщо купуєте вживані автомобілі з США, то варто бути обачним, щоб не отримати санкції від…
Вартість нових автомобілів постійно зростає. На тлі і без того складної фінансової ситуації в країні…