Директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн розповів, що ліквідація дефіциту пального відбувається повільно через ажіотаж серед населення. Цим зумовлені й високі ціни.
“Багато хто просто стоїть у тих чергах, щоб залити 10 літрів у повний бак, у них немає критичної потреби в тому пальному, а є якийсь страх… З повним баком, мабуть, спиться якось уночі легше. Коли складаємо прогнозний баланс, все одно не розраховуємо на такий ажіотаж. Якщо підсумувати все, що постачають до Києва, то це не дуже відрізняється від довоєнного рівня, тобто пального везуть багато, але таке враження, що воно йде в суху землю… Ми бачимо цей приватний транспорт і кожну машину з каністрою. І саме тому не вдається так швидко ліквідувати той дефіцит”, – пояснив він.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…