Нещодавно в Росії була виставлена на продаж архаїчна радянська мотоколяска СМЗ С-3Л. Власник транспортного засобу оцінив це диво техніки у 70 тисяч доларів.
Такі засоби пересування збирали у 1952–1958 роках. На мотоколяску встановлювали 123- або 346-кубовий бензиновий агрегат. Останній, який вважався суперпотужним, видавав аж 8 кінських сил і через триступінчасту МКПП приводив у рух задні колеса. Максимальна швидкість мотоколяски становила 60 км/год.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…