Ліквідація дефіциту пального відбувається повільно через ажіотаж серед населення. У цьому впевнений директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн, повідомляє sud.ua
“Багато людей просто стоять у тих чергах, щоб залити 10 літрів у повний бак, у них немає критичної потреби в тому пальному, а є якийсь страх… З повним баком, мабуть, спиться якось уночі легше”, – вважає експерт.
За його словами, коли складається прогнозний баланс, все одно не розраховують на такий ажіотаж.
«Якщо підсумувати все, що постачають до Києва, це не дуже відрізняється від довоєнного рівня. Тобто пального везуть багато, але таке враження, що воно йде в суху землю… Ми бачимо цей приватний транспорт, і кожну машину з каністрою, і тому не вдається так швидко ліквідувати дефіцит», – упевнений Куюн.
Дискусії на тему, як часто треба міняти моторне мастило. Хтось каже, що для кращого «здоров’я»…
Кросовери були створені як щось середнє між міським хетчбеком та класичним позашляховиком. Між тим, далеко…
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…