Ліквідація дефіциту пального відбувається повільно через ажіотаж серед населення. У цьому впевнений директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн, повідомляє sud.ua
“Багато людей просто стоять у тих чергах, щоб залити 10 літрів у повний бак, у них немає критичної потреби в тому пальному, а є якийсь страх… З повним баком, мабуть, спиться якось уночі легше”, – вважає експерт.
За його словами, коли складається прогнозний баланс, все одно не розраховують на такий ажіотаж.
«Якщо підсумувати все, що постачають до Києва, це не дуже відрізняється від довоєнного рівня. Тобто пального везуть багато, але таке враження, що воно йде в суху землю… Ми бачимо цей приватний транспорт, і кожну машину з каністрою, і тому не вдається так швидко ліквідувати дефіцит», – упевнений Куюн.
Сучасні автомобілі мають десятки індикаторів, але саме жовта миготлива лампочка Check Engine часто викликає найбільше…
Нестабільні оберти двигуна – одна з найпоширеніших проблем, з якою стикаються власники автомобілів. На холостому…
Досвідчені водії взимку мають у багажнику не лише трос чи скребок для льоду, а й……
Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…
Зустріч із фурами на трасі – звична річ для будь-якого водія. Але далеко не всі…
Зима завжди перевіряє водія на готовність. Один несподіваний мороз або занесена дорога – і навіть…