В Україні дизельне паливо подешевшало на пару копійок. При цьому ціна на газ та бензин А-95+ зросла.
За прогнозом екс-міністра інфраструктури Володимира Омеляна, з А-92 бензином доведеться попрощатися — у Європі його не виробляють. Та й машин, які використовують його, стає дедалі менше. Відновлювати виробництво в Україні нерентабельно, вважає політик. Що ж до газу, то потреба щодо нього буде перекрита імпортом, а після кризи та відновлення паливних підприємств в Україні можна буде налагодити виробництво дизеля та А-95.
Власник однієї із заправних мереж Дмитро Льоушкін менш оптимістичний і вважає, що на Україну чекає новий виток кризи через кілька тижнів. Причина у перевищенні попитом можливостей. Дизель потрібний у великих обсягах — для фур, сільгосптехніки та інших потреб, а його не вистачає. Є проблема і з доставкою до регіонів — не вистачає потужностей.
Американський автоблогер, механік із 56-річним стажем роботи Скотті Кілмер розкрив водіям головну проблему будь-якого автомобіля,…
Японський автомобільний бренд Toyota відомий надійністю і довговічністю своїх автомобілів. Жоден авторитетний рейтинг якості не…
У кожному автомобілі з часом можуть виникати найрізноманітніші несправності. З деякими ще можна якось їздити…
Незвичайні запахи в автомобілі самі по собі мають насторожити автомобіліста. Водночас є запахи, які додатково…
Кришка розширювального бачка може здатися недосвідченим водіям другорядним елементом в автомобілі, проте її роль часто…
Автомобіль є дуже недешевою інвестицією, до якої завжди слід підходити відповідально. Нерідко трапляється так, що…