Компанія Fiat у складі концерну Stellantis тестує нову технологію забезпечення електромобілів енергією просто на ходу, повідомляють в Авто24.
Технологія названа Dynamic Wireless Power Transfer та базується на традиційному способі бездротового заряджання батарей. Однак інженери підійшли до реалізації такої методики передачі енергії з іншого, незвичного боку.
Системи бездротового заряджання, котрі використовуються зараз, передають електрику батареям електромобіля. Водночас проводяться дослідження з підживлення батарей за допомогою таких систем під час руху. Однак Fiat вирішили обійти конструктивні обмеження, пов’язані зі здатністю акумуляторів приймати енергію.
Енергопередавачі, які прокладені під дорожнім покриттям дослідної траси Arena del Futuro в Італії, транслюють постійний струм безпосередньо на двигун електромобіля, минаючи акумулятори. Це дозволяє зробити енергосистему електромобіля простішою та легшою. Ба більше, подібні ділянки дорожнього покриття дозволяють заощадити заряд, який вже є у бортовій батареї.
Випробування на Arena del Futuro за допомогою доопрацьованого електромобіля Fiat 500 EV показали, що він здатний рухатися дорогою, обладнаною енергопередавачами, з традиційними для шосе швидкостями. Водночас запас вже наявної енергії не витрачається.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…