Компанія Fiat у складі концерну Stellantis тестує нову технологію забезпечення електромобілів енергією просто на ходу, повідомляють в Авто24.
Технологія названа Dynamic Wireless Power Transfer та базується на традиційному способі бездротового заряджання батарей. Однак інженери підійшли до реалізації такої методики передачі енергії з іншого, незвичного боку.
Системи бездротового заряджання, котрі використовуються зараз, передають електрику батареям електромобіля. Водночас проводяться дослідження з підживлення батарей за допомогою таких систем під час руху. Однак Fiat вирішили обійти конструктивні обмеження, пов’язані зі здатністю акумуляторів приймати енергію.
Енергопередавачі, які прокладені під дорожнім покриттям дослідної траси Arena del Futuro в Італії, транслюють постійний струм безпосередньо на двигун електромобіля, минаючи акумулятори. Це дозволяє зробити енергосистему електромобіля простішою та легшою. Ба більше, подібні ділянки дорожнього покриття дозволяють заощадити заряд, який вже є у бортовій батареї.
Випробування на Arena del Futuro за допомогою доопрацьованого електромобіля Fiat 500 EV показали, що він здатний рухатися дорогою, обладнаною енергопередавачами, з традиційними для шосе швидкостями. Водночас запас вже наявної енергії не витрачається.
На вторинному ринку не так багато брендів, які охоплюють одразу і студентів, і батьків трьох…
Цього тижня в Україні спека трохи вщухла, але вже ближче до вихідних у більшості регіонів…
Поки одні міняють авто кожні п’ять років, інші їздять на одному десятиліттями. Видання GO пише…
Деякі українські водії хоч стикалася з фразою поліцейскього: «Ви їхали занадто швидко, я це бачив».…
Гендиректор Mercedes Ола Келленіус жорстко розкритикував плани ЄС заборонити бензинові й дизельні авто з 2035…
Ford запускає нову систему складання електромобілів – на 40% швидшу. Це не просто зміна процесу.…