Компанія Hydrogen Motive Company (HMC) показала салон водневого преміум-седану Hopium Machina.
Його розробкою займався Фелікс Годар, автор інтер’єру концепту Porsche Mission E.
Автомобіль отримав химерну передню оптику іі камери замість бічних дзеркал. У таємниці автори зберегли параметри водневої системи та інтер’єру — але зараз розсекречений і він.
Седан Hopium отримав дисплей практично на всю довжину передньої панелі, “вінтажне” двоспицеве кермо і ширяючу консоль. Салон розрахований на чотирьох, причому їм пропонується сидіти у чомусь на кшталт гоночних “ковшів” з інтегрованими підголовниками. Hopium обіцяє використовувати для обробки лише якісні матеріали.
Новинка буде мати понад 500 кінських сил під капотом, а запланований запас ходу складає 1000 кілометрів. Максимальна швидкість становить 230 км/год. Також відомо, що систему зберігання газоподібного водню Machina розробила французька фірма Plastic Omnium.
Балони виготовлені з термопластику з оболонкою із вуглецевого волокна, блок паливних осередків встановлений спереду, а компактна батарея – ближче до задньої осі для кращого розважування.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…