Компанія Hydrogen Motive Company (HMC) показала салон водневого преміум-седану Hopium Machina.
Його розробкою займався Фелікс Годар, автор інтер’єру концепту Porsche Mission E.
Автомобіль отримав химерну передню оптику іі камери замість бічних дзеркал. У таємниці автори зберегли параметри водневої системи та інтер’єру — але зараз розсекречений і він.
Седан Hopium отримав дисплей практично на всю довжину передньої панелі, “вінтажне” двоспицеве кермо і ширяючу консоль. Салон розрахований на чотирьох, причому їм пропонується сидіти у чомусь на кшталт гоночних “ковшів” з інтегрованими підголовниками. Hopium обіцяє використовувати для обробки лише якісні матеріали.
Новинка буде мати понад 500 кінських сил під капотом, а запланований запас ходу складає 1000 кілометрів. Максимальна швидкість становить 230 км/год. Також відомо, що систему зберігання газоподібного водню Machina розробила французька фірма Plastic Omnium.
Балони виготовлені з термопластику з оболонкою із вуглецевого волокна, блок паливних осередків встановлений спереду, а компактна батарея – ближче до задньої осі для кращого розважування.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…