Перший завод Tesla у Європі почали будувати у 2019 році. У процесі компанія стикалася з різними проблемами та негативною реакцією місцевих екоактивістів, які змушували зупиняти роботу, повідомляє Авто24.
До жовтня 2021 року четверту Гігафабрику нарешті добудували і голова Tesla Ілон Маск закотив вечірку на дев’ять тисяч людей до її відкриття. Однак його довелося відкласти: були відсутні дозволи від місцевої влади, які вдалося отримати лише до весни 2022 року.
В результаті вийти на намічену на березень потужність підприємству вдалося лише зараз. Якщо з конвеєра стабільно сходитимуть по 1000 Model Y на тиждень, то за рік “Гіга Берлін” випускатиме близько 50 тисяч машин — це майже в 10 разів менше за максимальний обсяг, якого планується досягти.
При цьому, за даними Electrek, європейський завод вже зараз працює краще, ніж гігафабрика в Остіні, штат Техас. Справа в передових акумуляторах типу 4680, на які перейшов американський майданчик: вони коштують приблизно на 15 відсотків дешевше за “стандартні” і збільшують запас ходу на 16 відсотків, проте проблеми з їх наявністю обмежують темпи випуску електрокарів. Берлінська фабрика поки що використовує більш доступні блоки типу 2170, однак у майбутньому вона планує переключитися на новий формат.
Високі ціни на пальне іноді підштовхують українців до необдуманих рішень. Зокрема багато хто з автомобілістів…
Бум на кросовери не оминув Україну. Ці автівки цінують за їх практичність, комфорт та непогану…
Японський автовиробник Honda офіційно презентував оновлений седан Accord 2026. Як пише Carscoops, перелік змін невеликий,…
Американський автовиробник Ford офіційно повідомив про відкликання 272 645 автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням…
Міністерство закордонних справ України звернулось до українців із попередженням про тимчасові ускладнення дорожнього руху на…
Прем’єра гібридної версії компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління у Таїланді викликала справжній ажіотаж. Як…