Обсяги імпорту китайських легкових автомобілів до Росії падають другий місяць поспіль. Причому скорочення йде швидкими темпами: як повідомляє “Комерсант” із посиланням на митну статистику Китаю, у травні імпорт упав майже до 32 мільйонів доларів, при тому, що у квітні він оцінювався у 84,6 мільйона, а в березні — у 190,7 мільйон доларів. Експерти пояснюють тенденцію слабким попитом, проблемами транспортування, а також ризиками, пов’язаними з російським ринком.
Також Китай став постачати менше комплектуючих та запчастин, зокрема для російських виробників. У лютому в Росію ввезли деталей на 117,1 мільйона доларів, у березні вже на 76,3 мільйона. До травня обсяг збільшився до 81,3 мільйонів, але до показників початку року все ще далеко, йдеться в матеріалі Авто24.
Росія все ще цікавить автовиробників із КНР у довгостроковій перспективі, але на їхню поведінку впливає невизначеність на ринку, кажуть експерти.
Найпопулярніші компанії, які ввозять автомобілі в Росію – Chery, Haval і Geely, причому Haval збирає машини на заводі в Тульській області. Крім цього, Haval на початку літа вивів на ринок новинку – кросовер Dargo. Chery, яка вже продає в Росії преміальні машини Exeed, запускає ще один суббренд під назвою Omoda.
Нещодавно японська компанія Toyota офіційно презентувала електричний кросовер bZ, у якому багато хто помітив альтернативу…
Під час передноворічної метушні водії в Україні також часто вимушені шукати допомоги в державних установах.…
Німецький автовиробник Volkswagen офіційно презентував новий гібридний седан Passat ePro. Як повідомляє CarNewsChina, PHEV-модель може…
Автомобілі Lexus створені для тих, хто прагне гармонії між динамікою, технологічністю та відчуттям спокою за…
Шведський автовиробник Volvo офіційно повідомив про підготовку презентації нового електричного кросоверу EX60 21 січня 2026…
Корейський автовиробник Hyundai проводить останні приготування до майбутньої прем’єри свого найбільшого електромобілю. Як повідомляє Telegrafi,…