Обсяги імпорту китайських легкових автомобілів до Росії падають другий місяць поспіль. Причому скорочення йде швидкими темпами: як повідомляє “Комерсант” із посиланням на митну статистику Китаю, у травні імпорт упав майже до 32 мільйонів доларів, при тому, що у квітні він оцінювався у 84,6 мільйона, а в березні — у 190,7 мільйон доларів. Експерти пояснюють тенденцію слабким попитом, проблемами транспортування, а також ризиками, пов’язаними з російським ринком.
Також Китай став постачати менше комплектуючих та запчастин, зокрема для російських виробників. У лютому в Росію ввезли деталей на 117,1 мільйона доларів, у березні вже на 76,3 мільйона. До травня обсяг збільшився до 81,3 мільйонів, але до показників початку року все ще далеко, йдеться в матеріалі Авто24.
Росія все ще цікавить автовиробників із КНР у довгостроковій перспективі, але на їхню поведінку впливає невизначеність на ринку, кажуть експерти.
Найпопулярніші компанії, які ввозять автомобілі в Росію – Chery, Haval і Geely, причому Haval збирає машини на заводі в Тульській області. Крім цього, Haval на початку літа вивів на ринок новинку – кросовер Dargo. Chery, яка вже продає в Росії преміальні машини Exeed, запускає ще один суббренд під назвою Omoda.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…