Обсяги імпорту китайських легкових автомобілів до Росії падають другий місяць поспіль. Причому скорочення йде швидкими темпами: як повідомляє “Комерсант” із посиланням на митну статистику Китаю, у травні імпорт упав майже до 32 мільйонів доларів, при тому, що у квітні він оцінювався у 84,6 мільйона, а в березні — у 190,7 мільйон доларів. Експерти пояснюють тенденцію слабким попитом, проблемами транспортування, а також ризиками, пов’язаними з російським ринком.
Також Китай став постачати менше комплектуючих та запчастин, зокрема для російських виробників. У лютому в Росію ввезли деталей на 117,1 мільйона доларів, у березні вже на 76,3 мільйона. До травня обсяг збільшився до 81,3 мільйонів, але до показників початку року все ще далеко, йдеться в матеріалі Авто24.
Росія все ще цікавить автовиробників із КНР у довгостроковій перспективі, але на їхню поведінку впливає невизначеність на ринку, кажуть експерти.
Найпопулярніші компанії, які ввозять автомобілі в Росію – Chery, Haval і Geely, причому Haval збирає машини на заводі в Тульській області. Крім цього, Haval на початку літа вивів на ринок новинку – кросовер Dargo. Chery, яка вже продає в Росії преміальні машини Exeed, запускає ще один суббренд під назвою Omoda.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…