Обсяги імпорту китайських легкових автомобілів до Росії падають другий місяць поспіль. Причому скорочення йде швидкими темпами: як повідомляє “Комерсант” із посиланням на митну статистику Китаю, у травні імпорт упав майже до 32 мільйонів доларів, при тому, що у квітні він оцінювався у 84,6 мільйона, а в березні — у 190,7 мільйон доларів. Експерти пояснюють тенденцію слабким попитом, проблемами транспортування, а також ризиками, пов’язаними з російським ринком.
Також Китай став постачати менше комплектуючих та запчастин, зокрема для російських виробників. У лютому в Росію ввезли деталей на 117,1 мільйона доларів, у березні вже на 76,3 мільйона. До травня обсяг збільшився до 81,3 мільйонів, але до показників початку року все ще далеко, йдеться в матеріалі Авто24.
Росія все ще цікавить автовиробників із КНР у довгостроковій перспективі, але на їхню поведінку впливає невизначеність на ринку, кажуть експерти.
Найпопулярніші компанії, які ввозять автомобілі в Росію – Chery, Haval і Geely, причому Haval збирає машини на заводі в Тульській області. Крім цього, Haval на початку літа вивів на ринок новинку – кросовер Dargo. Chery, яка вже продає в Росії преміальні машини Exeed, запускає ще один суббренд під назвою Omoda.
У спеку миття машини потребує іншого підходу. Якщо полити її водою серед білого дня –…
Деякі водії час від часу «розкручують» мотор до високих обертів. Не через бажання «поганяти», а…
Квас здається нешкідливим. Але якщо випити забагато – ризикуєш сісти не в авто, а в…
В Україні можуть змінити підхід до водіїв, які не поступаються дорогою «швидким», поліції чи рятувальникам.…
Людина, яка щодня ремонтує десятки авто, бачить усе. І коли механік з понад 20 роками…
Якщо ви колись дивились на дах сучасної машини і помічали невеликий виступ у формі плавця…