Олександр Дарушин разом зі своїми колегами — слюсарями, механіками, інженерами та зварювальниками — працюють у компанії SteelTec. Нині вони працюють для потреб української армії, ТрО та поліції. До війни вони виготовляли різні вироби для цивільного та промислового призначення.
З доступних машин механіки вибрали Волгу як авто для пілотного проєкту. Машина має велику кількість запчастин, сумісна з деталями з автомобілями тієї епохи, а найголовніше — її можна швидко переробляти.
Нині Волга з кулеметом КПВТ проходить вогневі випробування, тому вони поки не можуть сказати, чи було рішення вдалим. Дистанційне керування реалізується за допомогою гідравлічного блоку живлення на 12 В, 3 клапанів, гідроциліндра та гідромотора та ланцюгового приводу.
Також інженери працюють над переробленням ГАЗ-67Б у легку військову машину на кшталт багі. Вже розроблено креслення та є візуалізація проєкту.
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…