Вживані авто у Німеччині дорожчають швидше, ніж нові. При цьому автопарк цієї країни продовжує старіти: більшість транспортних засобів на німецьких дорогах відносяться до вікових категорій 5-10 і 10-14 років, а їхній середній вік з 2019 року збільшився з 9,6 до 9,8 року.
Про це свідчать дані Федерального управління автотранспортом ФРН.
Так, ціни на 5-річні машини з пробігом у Німеччині порівняно з 2021 роком зросли значніше, ніж будь-коли за останні 5 років — на 18,5%, а на 10-річні автомобілі — на 21 %. Таких висновків дійшли аналітики платформ Cavago, Mobile.de, а також Autoscout24.
За словами аналітиків, автомобільні виробники не здатні задовольнити нинішні потреби. Це викликано, зокрема, дефіцитом мікрочіпів та розривом міжнародного ланцюжка постачання в автомобільному виробництві. Крім того, багато концернів йдуть з сегмента з великою кількістю вироблених одиниць і низькою маржею, віддаючи перевагу моделям, що обіцяють більший прибуток.
Ще одним фактором, який сприяє подорожчанню машин із пробігом, стало зменшення їхнього середнього пробігу. Якщо торік він становив 34 тис. 894 км, то зараз – 31 тис. 341 км, підрахували у Cavago.
Крім цього, вважають експерти, цю ситуацію посилює заборона на авто з ДВЗ, яку планується ввести до ЄС у 2035 році.
До слова, експерти прогнозують подорожчання авто в Україні після скасування нульового розмитнення.
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…