Україна поступово насичує ринок пального. Проте експерти заявляють, що розслаблятися поки зарано. Адже попереду буде знову пікове навантаження на пальне, тож може виникнути дефіцит.
Про це розповів експерт, директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.
На його думку, “розрядити” ситуацію дозволило скасування державного регулювання цін на пальне в кінці травня.
“Через це за минулий місяць-півтора зросло постачання пального, кількість імпортерів в Україні зараз у 2,5 разів більша, ніж було до війни”, – сказав Куюн.
Але експерт каже, що розслаблятися зарано, надалі ситуація з пальним буде залишатися напруженою.
“В нас попереду серпень, вересень, а це пікові місяці навантаження на пальне. Бо це завжди жнива, активізація бізнесу, там треба буде ще більше пального і привозити його буде все складніше”, – заявив Сергій Куюн.
За його словами, коли в країні війна, то може статися будь-що, не можна виключати якісь сценарії.
“Ворог тримає “на прицілі” нашу нафтову інфраструктуру. Нещодавно знову були удари по нафтопереробних заводах, тоум тут не можна нічого виключати”, – відповів він
Окрім того, як зазначив Куюн, зараз весь світ вступає у фазу серйозного дефіциту пального.
“Для Європи великою проблемою буде відмова від російських енергоресурсів. Тому нам буде все важче знаходити пальне”,
– підсумував експерт.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…