Японська компанія Mazda представила новий кросовер СХ-60. При створенні новинки виробник поставив собі за мету довести, що поки що рано відмовлятися від дизельних двигунів.
Для преміального кросовера призначається рядний турбодизель об’ємом 3,3 літри. Також передбачені версії PHEV із бензиновими двигунами об’ємом 3 літри. Кросовер має для варіанта – задньопривідний потужністю 200 кінських сил та повнопривідний – потужністю 254 кінських сил. Трансмісія: i-Activ.
Топова повнопривідна модифікація розганяється до першої сотні за 7,4 секунди. Витрата палива за циклом WLTP становить 5,3 літри на 100 км. Задньопривідна модифікація витрачає 4,9 літра на 100км.
Виробник зазначає, що новий турбодизельний двигун відрізняється тихою та плавною роботою. Легкість конструкції нової установки дозволяє зіставити її масу з дизельним двигуном об’ємом 2,2 літри, яким комплектують кросовер СХ-5.
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…