Японська компанія Mazda представила новий кросовер СХ-60. При створенні новинки виробник поставив собі за мету довести, що поки що рано відмовлятися від дизельних двигунів.
Для преміального кросовера призначається рядний турбодизель об’ємом 3,3 літри. Також передбачені версії PHEV із бензиновими двигунами об’ємом 3 літри. Кросовер має для варіанта – задньопривідний потужністю 200 кінських сил та повнопривідний – потужністю 254 кінських сил. Трансмісія: i-Activ.
Топова повнопривідна модифікація розганяється до першої сотні за 7,4 секунди. Витрата палива за циклом WLTP становить 5,3 літри на 100 км. Задньопривідна модифікація витрачає 4,9 літра на 100км.
Виробник зазначає, що новий турбодизельний двигун відрізняється тихою та плавною роботою. Легкість конструкції нової установки дозволяє зіставити її масу з дизельним двигуном об’ємом 2,2 літри, яким комплектують кросовер СХ-5.
Мало хто з водіїв задумується про те, що короткі і нетривалі поїздки виснажують автомобільний акумулятор.…
Коли чуєш слово Mercedes, одразу уявляється розкіш і висока ціна, адже цей бренд спочатку асоціюється…
Водневі автомобілі мали стати революцією в автомобільній промисловості, обіцяючи екологічне майбутнє з нульовими викидами. Водневі…
Honda вже не перший рік залишається серед найбільш улюблених брендів в Україні, пропонуючи надійні, економічні…
Задньопривідні автомобілі — це не просто транспортні засоби, а справжнє задоволення для водіїв, які люблять…
Якщо після ротації шин ваш автомобіль почав вібрувати, це може бути сигналом, що щось пішло…