Компанія Volkswagen відмовилася від випуску позашляховика на базі Amarok і вирішила заробляти на аксесуарах, більш затребуваних у покупців.
Про це повідомляє Carscoops.
Новий Amarok заснований на тій самій платформі, що і Ford Ranger, який породив джип Everest.
“Ідея створити надійний позашляховик на базі пікапа часто здається привабливою, але ми вважаємо, що сам пікап максимально задовольняє потреби наших клієнтів”, – сказав член ради директорів Volkswagen.
Новий Amarok з кузовом на рамі пропонує тягове зусилля 3500 кг та максимальне корисне навантаження 1160 кг. Як приклад того, що VW приділяє особливу увагу розробці аксесуарів для пікапа, дах має статичну вантажопідйомність 350 кг, що дозволяє автовиробнику пропонувати її з 4-місним тентом на даху.
Доступні двигуни залежать від ринку. Серед пропонованих силових агрегатів – 2,0-літровий турбодизель потужністю 148 к.с., версія цього ж двигуна потужністю 168 к.с., бітурбований 2,0-літровий дизель потужністю 206 к.с. та 3,0-літровий турбодизель V6 потужністю 238 к.с. або 247 л.с. залежно від ринку. Флагманським двигуном є 2,3-літровим чотирициліндровим двигуном Ford EcoBoost потужністю 298 к.с. Більшість моделей оснащені 10-ступінчастою автоматичною коробкою, але моделі потужністю менше 200 к.с. доступні з механічною коробкою передач.
Євросоюз готує гучну зміну курсу, пише Motor.es. Попри попередні плани повної заборони продажу авто з…
Зима не прощає лінощів. Сіль, реагенти й волога швидко руйнують метал, а водії часто помічають…
Коли мова про купівлю авто з пробігом, питання ГРМ часто лишається поза увагою. Дарма. Саме…
Міський рух стає щільним, і люди частіше дивляться на малі авто. Це видно щодня, коли…
Кросовери зараз на піку популярності, але універсали не здають позицій. Вони пропонують те, чого часто…
На тлі постійного подорожчання автомобілів знайти модель, що поєднує якість і розумну ціну, стає дедалі…