Директор «Консалтингової групи А-95» Сергій Куюн заявив про можливий повторний дефіцит пального через нове пікове навантаження.
За його словами, зараз є прорив на ринку пального, «розрядити» ситуацію дозволило скасування державного регулювання цін на пальне в кінці травня.
«Через це за минулий місяць-півтора зросло постачання пального, кількість імпортерів в Україні зараз у 2,5 разів більша, ніж до війни», – зазначив Сергій Куюн.
Проте експерт каже, що надалі ситуація з пальним залишатиметься напруженою.
«У нас попереду серпень, вересень, а це пікові місяці навантаження на пальне. Бо це завжди жнива, активізація бізнесу, там треба буде ще більше пального й привозити його буде все складніше», – зауважує Сергій Куюн.
Він пояснив, що на ці місяці – з серпня по жовтень – будуть жнива, буде збільшений експорт, а це навантаження на транспортну інфраструктуру.
«Коли в країні війна, то може статися будь-що, не можна виключати якісь сценарії. «Ворог тримає на прицілі» нашу нафтову інфраструктуру. Нещодавно знову були удари по нафтопереробних заводах. Разом з тим для Європи великою проблемою буде відмова від російських енергоресурсів. Тому нам буде все важче знаходити пальне», – підсумував експерт.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…