Компанія Volkswagen до двадцятиріччя свого найбільшого представницького седану Phaeton показала зображення його наступника, який розробили десь у 2015 році, але роком пізніше концерн вирішив не продовжувати виробництво цієї моделі.
Причина заключалася в тому, що представницький седан не асоціювався у покупців з “народною” маркою, до того ж він був дорожчим ніж Audi A8.
Втім, до остаточної оцінки перспектив другого “Фаетона” конструктори зробили друге його покоління – дійшло аж до ходового прототипу. І концерн розсекретив його лише зараз – на честь круглої дати.
Усередині Phaeton D2 мав отримати цифровий кокпіт Innovision (два великі екрани перед водієм, дисплей мультимедіа повернутий ліворуч), який зрештою дебютував на кросовері Touareg у 2018 році. Також тут планувалась велика кількість шкіри, дерева, монітори для задніх пасажирів.
Новинку збирались побудувати на платформі MLB Evo, на якій створено Touareg, більшість старших Audi, Bentley Bentayga, Lamborghini Urus, Porsche Cayenne.
На жаль, про силову установку прототипу інформації немає. Хоча відомо, що седан другого покоління планували випускати не лише з шестилітровим W12, а й із повністю електричною силовою установкою.
Під час вибору вживаного авто слід звертати увагу на цілу низку чинників, щоб надалі не…
Популярний британський автомобільний блогер, ведучий YouTube-каналу Rusty Trusty висловився на тему купівлі старих автомобілів у…
Весна є типовим періодом, коли водії помічають, що гальмівні колодки їхнього автомобіля зносилися. Після зимового…
Компактні автомобілі користуються дедалі більшою популярністю серед українців, особливо у великих містах, де мобільність і…
Купівля нового автомобіля може бути захоплюючою подією, але вибір часу для цієї угоди може істотно…
BMW - це бренд, який не потребує представлення. З їхньою багатою спадщиною та інноваційним підходом…