Компанія Volkswagen до двадцятиріччя свого найбільшого представницького седану Phaeton показала зображення його наступника, який розробили десь у 2015 році, але роком пізніше концерн вирішив не продовжувати виробництво цієї моделі.
Причина заключалася в тому, що представницький седан не асоціювався у покупців з “народною” маркою, до того ж він був дорожчим ніж Audi A8.
Втім, до остаточної оцінки перспектив другого “Фаетона” конструктори зробили друге його покоління – дійшло аж до ходового прототипу. І концерн розсекретив його лише зараз – на честь круглої дати.
Усередині Phaeton D2 мав отримати цифровий кокпіт Innovision (два великі екрани перед водієм, дисплей мультимедіа повернутий ліворуч), який зрештою дебютував на кросовері Touareg у 2018 році. Також тут планувалась велика кількість шкіри, дерева, монітори для задніх пасажирів.
Новинку збирались побудувати на платформі MLB Evo, на якій створено Touareg, більшість старших Audi, Bentley Bentayga, Lamborghini Urus, Porsche Cayenne.
На жаль, про силову установку прототипу інформації немає. Хоча відомо, що седан другого покоління планували випускати не лише з шестилітровим W12, а й із повністю електричною силовою установкою.
Найближчим часом в Україні з'явиться нова заборона для автомобілістів. Законопроєкт №9642 внесено до Верховної Ради,…
Паркування в умовах обмеженого простору може стати для автомобілістів справжнім кошмаром. Однак одна маловідома функція…
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…