Компанія Volkswagen до двадцятиріччя свого найбільшого представницького седану Phaeton показала зображення його наступника, який розробили десь у 2015 році, але роком пізніше концерн вирішив не продовжувати виробництво цієї моделі.
Причина заключалася в тому, що представницький седан не асоціювався у покупців з “народною” маркою, до того ж він був дорожчим ніж Audi A8.
Втім, до остаточної оцінки перспектив другого “Фаетона” конструктори зробили друге його покоління – дійшло аж до ходового прототипу. І концерн розсекретив його лише зараз – на честь круглої дати.
Усередині Phaeton D2 мав отримати цифровий кокпіт Innovision (два великі екрани перед водієм, дисплей мультимедіа повернутий ліворуч), який зрештою дебютував на кросовері Touareg у 2018 році. Також тут планувалась велика кількість шкіри, дерева, монітори для задніх пасажирів.
Новинку збирались побудувати на платформі MLB Evo, на якій створено Touareg, більшість старших Audi, Bentley Bentayga, Lamborghini Urus, Porsche Cayenne.
На жаль, про силову установку прототипу інформації немає. Хоча відомо, що седан другого покоління планували випускати не лише з шестилітровим W12, а й із повністю електричною силовою установкою.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…