Китайський виробник акумуляторів Gotion High-Tech планує майже подвоїти щільність енергії літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторів у найближчі кілька років. Це дозволить подвоїти запас ходу електромобілів та значно змінити конкуренцію в секторі акумуляторів.
Відомо, що компанія підвищить густину енергії батарей LFP до 300 Вт•ч/кг. При цьому щільність енергії стандартних батарей LFP становить близько 160 Вт/год.
За словами експертів, висока щільність енергії допомагає знизити експлуатаційні витрати електромобіля за рахунок збільшення дальності пробігу і зниження загального навантаження на батарею.
Першим використовувати нові батареї може концерн Volkswagen, найбільший акціонер Gotion High-Tech із часткою приблизно 26%. Автогігант планує виробляти свої власні батареї LFP у Німеччині в 2025 році за допомогою Gotion, прагнучи продавати електромобілі із запасом ходу понад 400 км за ціною приблизно у 20 тисяч євро.
Поспіх після швидкісної поїздки може обійтися дуже дорого. Мова про турбіну – вузол, який під…
Акумулятор рідко ламається раптово – частіше він слабшає непомітно. І саме в морозний ранок, коли…
Літня гума часто псує враження від поїздки. Дехто звикає до гулу на швидкості, але є…
Обгін лишається серед найризикованіших дій за кермом. Інспектор Патрульної поліції Києва у коментарі для видання…
В Іспанії звичка сідати за кермо у легких капцях може вилитися у штраф, який багатьом…
На українських авторинках ще трапляються машини з механічною коробкою. Зазвичай це старі й недорогі моделі,…