Міністр інфраструктури Олександр Кубраков заявив, що дефіцит пального в Україні ще зберігається. Але він уже однозначно менший.
“Зараз ситуація на ринку дизельного палива та зрідженого газу заспокоїлася. Але ще потрібно півтора чи два місяці, поки ринок насититься та сформує запас”, – сказав Кубраков.
“До війни ми імпортували паливо, відсотків 40 було внутрішнього виробництва. Але Кременчуцький завод тричі атакували, розбомбили. Звичайно ж, він тепер нічого не виробляє”, – констатує державний діяч.
Кубраков назвав і другий момент – південна та центральна частини країни підживлювалися паливом, яке привозили танкерами до одеських портів.
“І, звичайно, білоруські нафтопереробні заводи теж продавали у нас. Невелику частину закривали Польща та Румунія, зокрема преміальним паливом. Перших трьох джерел сьогодні повністю немає. До цього додаємо те, що низка нафтобаз із запасами була зруйнована і знищена. Далі наклалася дуже складна логістика, адже все паливо ми тепер беремо з ринку Євросоюзу і ввозимо через кордон із нашими сусідами. Кордони, кількість одиниць транспорту, бензовозів, цистерн – все це не було розраховано на обслуговування такої системи. Адже глобально попит не впав”, – каже він.
Автомобільний ринок б/в кросоверів часто сприймають як лотерею. Проте серед машин навіть в бюджетному сегменті…
Nissan розширює гібридну лінійку на китайському ринку, виводячи нову модель N6. Зовні вона схожа на…
Деякі машини старіють повільно. Інші – їдуть і через десятки років, ніби щойно з конвеєра.…
В Україні формально є обмеження швидкості, але фактично карають лише тих, хто перевищує на понад…
Зустріти патрульного можна не лише на дорозі. Іноді інспектор підходить до авто, яке стоїть на…
Уявіть: їдете собі дорогою, усе спокійно, аж раптом – людина з жезлом. Без форми. Без…