Відомий автомобільний журналіст та колекціонер мототехніки Олег Омельницький відреставрував легендарний мопед «Верховина-6», він же ЛМЗ-2.158С.
Дані мопеди вироблялися Львівським мотозаводом у період з 1978 по 1982 рр. Незважаючи на те, що за цей час було випущено 66 980 представників даної моделі до сьогодні дожили буквально одиниці.
Потрібно сказати, що «Верховина-6 Спорт» був першим вітчизняним мопедом у стилі ендуро і його розробили виключно для молоді, чому передували маркетингові дослідження. Виявляється, Львівський мотозавод проводив такі дослідження двічі – у 1968 – 69 роках й у 1976-77 рр. У результаті було опитано тисячі потенційних покупців, багато побажань яких було втілено у серійній продукції ЛМЗ.
На відміну від базової «Верховина-6», версія «Спорт» оснащувалась піднятим догори глушником із запобіжним щитом, задертим переднім крилом, сумкою планшетного типу на баку для зберігання туристичної карти, а також кермом кросового типу з перемичкою. Свого часу він продавався за 228 рублів.
Представлений на фото мопед відноситься до пізнього випуску, про що говорить рідкісне бірюзове забарвлення, яке з’явилося у жовтні 1981 року. Зауважимо, що «Верховина-6 Спорт» випускалася у різних кольорах – червоному, помаранчевому, зеленому.
«Верховина-6» важить 54 кг і оснащувалась двотактним двигуном Ш-58 робочим об’ємом 49,8 см куб. та потужністю 2,2 к.с. Витрата палива становить 2,2 л на сотню. При цьому «шістка» вважалася найшвидшим мопедом у СРСР – з максимальною швидкістю до 50 км/год.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…