Експерт ринку нафтопродуктів Леонід Косянчук заявив, що в Україні розвозити пальне майже нікому.
За його словами, така ситуація дуже небезпечна, якщо брати східні та південні регіони, бо що таке бензовоз: одна куля ― і вогняний клубок. Крім того, треба мати відповідних водіїв із дозвільними документами.
«Ситуація дуже напружена. Жодна нафтобаза, яка ще вціліла, не готова приймати нафтопродукти, тому що вони розуміють: як тільки наповнять бензовози на базі, може прилетіти. Ми бачимо, що жодне місто в Україні не захищено від ракетного удару», – зазначає Косянчук.
Також експерт розповів про подальший процес ціноутворення на ринку пального.
«Коли було дуже мало нафтопродуктів, то й ціна була захмарна ― 70 грн і навіть більше. А коли ринок почали наповнювати, ціни пішли вниз. На сьогодні, якщо ми бачимо 57-58 грн на дизель у провідних наших операторів, то по 42 грн вже пропонують на дрібному гурті», – каже він.
На думку Леоніда Косянчука, головне, щоб держава не втручалась у ціноутворення. «Ринок сам себе відрегулює», – підсумував експерт.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…