Експерт ринку нафтопродуктів Леонід Косянчук заявив, що в Україні розвозити пальне майже нікому.
За його словами, така ситуація дуже небезпечна, якщо брати східні та південні регіони, бо що таке бензовоз: одна куля ― і вогняний клубок. Крім того, треба мати відповідних водіїв із дозвільними документами.
«Ситуація дуже напружена. Жодна нафтобаза, яка ще вціліла, не готова приймати нафтопродукти, тому що вони розуміють: як тільки наповнять бензовози на базі, може прилетіти. Ми бачимо, що жодне місто в Україні не захищено від ракетного удару», – зазначає Косянчук.
Також експерт розповів про подальший процес ціноутворення на ринку пального.
«Коли було дуже мало нафтопродуктів, то й ціна була захмарна ― 70 грн і навіть більше. А коли ринок почали наповнювати, ціни пішли вниз. На сьогодні, якщо ми бачимо 57-58 грн на дизель у провідних наших операторів, то по 42 грн вже пропонують на дрібному гурті», – каже він.
На думку Леоніда Косянчука, головне, щоб держава не втручалась у ціноутворення. «Ринок сам себе відрегулює», – підсумував експерт.
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…
В умовах зростання цін на автомобільне паливо, а також нестабільної фінансової ситуації в країні питання…