Експерт ринку нафтопродуктів Леонід Косянчук заявив, що в Україні розвозити пальне майже нікому.
За його словами, така ситуація дуже небезпечна, якщо брати східні та південні регіони, бо що таке бензовоз: одна куля ― і вогняний клубок. Крім того, треба мати відповідних водіїв із дозвільними документами.
«Ситуація дуже напружена. Жодна нафтобаза, яка ще вціліла, не готова приймати нафтопродукти, тому що вони розуміють: як тільки наповнять бензовози на базі, може прилетіти. Ми бачимо, що жодне місто в Україні не захищено від ракетного удару», – зазначає Косянчук.
Також експерт розповів про подальший процес ціноутворення на ринку пального.
«Коли було дуже мало нафтопродуктів, то й ціна була захмарна ― 70 грн і навіть більше. А коли ринок почали наповнювати, ціни пішли вниз. На сьогодні, якщо ми бачимо 57-58 грн на дизель у провідних наших операторів, то по 42 грн вже пропонують на дрібному гурті», – каже він.
На думку Леоніда Косянчука, головне, щоб держава не втручалась у ціноутворення. «Ринок сам себе відрегулює», – підсумував експерт.
Уряд України розглядає пропозицію щодо обов'язкового взяття на облік усіх транспортних засобів, що належать бізнесам,…
Українські водії можуть бути оштрафовані за безліч різних порушень, включно з тими, які на перший…
Заміна моторної оливи є критично важливою процедурою для підтримки здоров'я двигуна. Автовиробники рекомендують міняти оливу…
Використання механічної коробки передач (МКПП) вимагає певних навичок і уважного ставлення до її особливостей. Однак,…
Дослідження, проведене порталом WhatCar, дало змогу скласти рейтинг найнадійніших дизельних автомобілів, які наразі пропонуються на…
Поломки автомобіля можуть виникнути з різних причин, і часто вони стають справжньою проблемою для водіїв.…