Компанія Volkswagen представила оновлену «турбочетвірку» 1.5 TSI evo2.
Як випливає з назви, це наступне покоління агрегату 1.5 TSI evo з сімейства EA211, що дебютував на моторному симпозіумі у Відні навесні 2016 року як заміна для попереднього 1,4-літрового турбомотора TSI.
У 1.5 TSI evo2 триступеневий каталітичний нейтралізатор і фільтр сажі об’єднали в загальний модуль контролю шкідливих викидів, розміщений ближче до випускних клапанів. Це дозволило одночасно знизити кількість рідкісних металів і підвищити екологічність, щоб агрегат вписався в більш суворі норми, які почнуть діяти в Європі в цьому десятилітті.
Систему відключення циліндрів також модернізували та перейменували з Active Cylinder Management на ACTplus. Тепер два з чотирьох циліндрів відключаються і роблять це плавніше, до того ж був розширений робочий діапазон системи.
Віддача 1.5 TSI evo2, як і раніше, становить 150 к.с. Для початку він з’явиться в такому виконанні на T-Roc і T-Roc Convertible, потім вийдуть й інші версії, у тому числі включені до складу гібридних установок сукупною потужністю 272 к.с. та з можливістю зарядки від мережі. Швидше за все, такими «розеточниками» стануть Volkswagen Passat і Skoda Superb нових поколінь.
В Японії місцеві компанії давно освоїли розробку і масовий випуск гібридних автомобілів, ставши лідером у…
Постійне зростання цін на автомобільне паливо часто змушує українців запасатися бензином завчасно. При цьому варто…
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…