Австралійська незалежна асоціація ANCAP внесла зміни до порядку проведення краш-тестів. Як повідомляє Autoblog, із січня наступного року до них включать новий обов’язковий етап – підводний.
В рамках такого тесту експерти перевірятимуть, наскільки складно вилізти із-за зануреного під водою автомобіля. Щоб отримати максимальну оцінку, машина повинна отримати вердикт “можливо вибратися” протягом певного часу у воді.
Такий етап краш-тесту є актуальним для Австралії — континенту, оточеного водою, для якого подібні інциденти не рідкісні. Коли автомобіль занурюється під воду, тиск заважає відчинити двері, а людей у салоні зазвичай охоплює паніка, що часто призводить до сумних наслідків.
В рамках тесту ANCAP пасажири автомобіля повинні мати можливість відкрити двері та вікна з електроприводом протягом 10 хвилин після занурення. Якщо машина не відповідає вимогам, виробники повинні надати альтернативні способи: наприклад, забезпечити можливість вручну опустити вікна або оперативно і безпечно виламати їх.
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…
У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…