Австралійська незалежна асоціація ANCAP внесла зміни до порядку проведення краш-тестів. Як повідомляє Autoblog, із січня наступного року до них включать новий обов’язковий етап – підводний.
В рамках такого тесту експерти перевірятимуть, наскільки складно вилізти із-за зануреного під водою автомобіля. Щоб отримати максимальну оцінку, машина повинна отримати вердикт “можливо вибратися” протягом певного часу у воді.
Такий етап краш-тесту є актуальним для Австралії — континенту, оточеного водою, для якого подібні інциденти не рідкісні. Коли автомобіль занурюється під воду, тиск заважає відчинити двері, а людей у салоні зазвичай охоплює паніка, що часто призводить до сумних наслідків.
В рамках тесту ANCAP пасажири автомобіля повинні мати можливість відкрити двері та вікна з електроприводом протягом 10 хвилин після занурення. Якщо машина не відповідає вимогам, виробники повинні надати альтернативні способи: наприклад, забезпечити можливість вручну опустити вікна або оперативно і безпечно виламати їх.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…