Глава Volkswagen Томас Шефер розповів про майбутнє масових брендів, що входять до складу концерну. Нічого дивного – всі автомобілі Volkswagen, Skoda та Seat максимально уніфікують один з одним, тому купувати машини клієнти будуть схожими.
Щоб уникнути внутрішньокорпоративного канібалізму, моделі Skoda, Seat і Volkswagen мали деякі відмінності в технічному плані, які в майбутньому завдяки єдиній платформі та набору агрегатів зведуть до мінімуму. Відмінності між автомобілями різних брендів, але які стосуються одного класу, полягатимуть у зовнішності та салоні. Але, швидше за все, моделі диференціюють для клієнтської аудиторії: наприклад, Skoda займе нішу авто для сім’ї, Seat – для молоді, а Volkswagen – для практичних консерваторів.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…