Глава Volkswagen Томас Шефер розповів про майбутнє масових брендів, що входять до складу концерну. Нічого дивного – всі автомобілі Volkswagen, Skoda та Seat максимально уніфікують один з одним, тому купувати машини клієнти будуть схожими.
Щоб уникнути внутрішньокорпоративного канібалізму, моделі Skoda, Seat і Volkswagen мали деякі відмінності в технічному плані, які в майбутньому завдяки єдиній платформі та набору агрегатів зведуть до мінімуму. Відмінності між автомобілями різних брендів, але які стосуються одного класу, полягатимуть у зовнішності та салоні. Але, швидше за все, моделі диференціюють для клієнтської аудиторії: наприклад, Skoda займе нішу авто для сім’ї, Seat – для молоді, а Volkswagen – для практичних консерваторів.
Для того, щоб їздити за кермом з розкішшю, не обов’язково витрачати мільйони гривень на люксове…
Японський автовиробник Toyota повідомив про відкликання понад 55 тисяч гібридних автомобілів у США. Як пише…
При купівлі вживаного авто пробіг є найбільш важливим чинником, на який звертається увага в першу…
Смартфони вже давно стали постійним супутником українців по життю. Автомобілісти не є виключенням. За кермом…
Зазвичай на світлофорі у великому місті всі спішать. Щоб зекономити час деякі водії чекають дозволу…
В Україні серед автомобілістів поширена звичка обслуговувати машину самотужки. Особливо, коли мова йде про такі…