В Росії різко скорочується кількість дилерських центрів. Це пов’язано з тим, що за три місяці було закрито більше дилерських контрактів (160), ніж укладено (59). При цьому майже всі нові контракти укладені з китайськими автовиробниками.
Найсерйозніші дилерські втрати у європейських та американських брендів. Наприклад, по два дилери в РФ закрили Opel і Volvo, три – Mini, п’ять – Cadillac. По шість і сім офіційних дилерів відповідно втратили французькі марки Renault та Peugeot, а Jaguar та Land Rover – 11. Дилерська мережа UzAuto, де реалізовувалися масові моделі Chevrolet, втратила одразу 35 автосалонів.
Найменше дилерів втратили японські бренди (8), а корейські та вітчизняні автовиробники не зазнали втрат.
Кришка розширювального бачка може здатися недосвідченим водіям другорядним елементом в автомобілі, проте її роль часто…
Автомобіль є дуже недешевою інвестицією, до якої завжди слід підходити відповідально. Нерідко трапляється так, що…
Зростання цін на українських АЗС змушує автомобілістів шукати способи економії, серед яких вибір дешевшого палива.…
Наближаються спекотні дні, а з ними - нові виклики для автомобілістів. Серед них проблеми зберігання…
14 -16 травня 2024 року в Києві у Міжнародному виставковому центрі пройде 31-а спеціалізована виставка…
Автомобільні штрафи в Україні є звичайною справою, від якої ніхто, на жаль, не застрахований. Причому…