В Росії різко скорочується кількість дилерських центрів. Це пов’язано з тим, що за три місяці було закрито більше дилерських контрактів (160), ніж укладено (59). При цьому майже всі нові контракти укладені з китайськими автовиробниками.
Найсерйозніші дилерські втрати у європейських та американських брендів. Наприклад, по два дилери в РФ закрили Opel і Volvo, три – Mini, п’ять – Cadillac. По шість і сім офіційних дилерів відповідно втратили французькі марки Renault та Peugeot, а Jaguar та Land Rover – 11. Дилерська мережа UzAuto, де реалізовувалися масові моделі Chevrolet, втратила одразу 35 автосалонів.
Найменше дилерів втратили японські бренди (8), а корейські та вітчизняні автовиробники не зазнали втрат.
Якщо ви купуєте старий кросовер із прицілом на вигідний перепродаж через кілька років, то варто…
Сучасні автомобілі - це вже не просто засіб пересування, а справжній технологічний шедевр. Більшість водіїв…
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…