Новини

Bugatti змінила логотип та готується до зміни позиціонування

Французький виробник гіперкарів Bugatti переосмислив свою айдентику. Зміни торкнулися логотипу марки: він, як і раніше, є злитими воєдино літерами «E» і «B», але тепер вони виконані у двомірному дизайні та більш сучасним лаконічним шрифтом.

Керуючий директор з продажу та маркетингу Bugatti Automobiles Хендрік Малиновський називає новий дизайн сміливішим і прогресивнішим, і більш відповідним тому, якою компанія є сьогодні і куди має намір рухатися в майбутньому.

При цьому, за словами топ-менеджера, для зміни айдентики Bugatti проаналізувала свою історію: «Ми оцінили, як випуск Chiron змінив позиціонування та привабливість марки, як змінився світ за останні десять років. Не забувайте, коли вийшов Veyron, iPhone ще не існувало».

Recent Posts

Картон під радіатор: чому водії ризикують спалити двигун, користуючись цим лайфхаком

Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…

05.12.2025

Купівля вживаного авто: які машини краще обійти стороною

Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…

05.12.2025

Японці масово орендують авто, але на них не їздять: для чого їм машини

У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…

05.12.2025

ТОП-5 помилок на перехрестях, через які водії залишаються без грошей і нервів

Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…

05.12.2025

Навіщо потрібна ледь помітна чорна смуга на дзеркалі: ця дрібниця може врятувати вас від аварії

Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…

05.12.2025

Як за 100 гривень захистити двері авто від подряпин на парковці: порада, що працює

Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…

05.12.2025