Французький виробник гіперкарів Bugatti переосмислив свою айдентику. Зміни торкнулися логотипу марки: він, як і раніше, є злитими воєдино літерами «E» і «B», але тепер вони виконані у двомірному дизайні та більш сучасним лаконічним шрифтом.
Керуючий директор з продажу та маркетингу Bugatti Automobiles Хендрік Малиновський називає новий дизайн сміливішим і прогресивнішим, і більш відповідним тому, якою компанія є сьогодні і куди має намір рухатися в майбутньому.
При цьому, за словами топ-менеджера, для зміни айдентики Bugatti проаналізувала свою історію: «Ми оцінили, як випуск Chiron змінив позиціонування та привабливість марки, як змінився світ за останні десять років. Не забувайте, коли вийшов Veyron, iPhone ще не існувало».
Купівля автомобіля, навіть уживаного - це завжди витратна угода. Однак українці можуть знайти місце, де…
Мало хто з водіїв буде радий, якщо його автомобіль зупинить поліція. Однак патрульним також іноді…
В Україні поліції заборонено зупиняти автомобілі на власний розсуд без конкретної причини. Але це зовсім…
Автомобільні штрафи в Україні є найпоширенішим покаранням для водіїв за порушення ПДР. Водночас багато хто…
Розкішні німецькі кросовери - це поєднання стилю, технологій, високих якості та продуктивності. Все це і…
Зима - складний час для автомобілістів, особливо в умовах українських морозів. Однією з поширених проблем,…