Французький виробник гіперкарів Bugatti переосмислив свою айдентику. Зміни торкнулися логотипу марки: він, як і раніше, є злитими воєдино літерами «E» і «B», але тепер вони виконані у двомірному дизайні та більш сучасним лаконічним шрифтом.
Керуючий директор з продажу та маркетингу Bugatti Automobiles Хендрік Малиновський називає новий дизайн сміливішим і прогресивнішим, і більш відповідним тому, якою компанія є сьогодні і куди має намір рухатися в майбутньому.
При цьому, за словами топ-менеджера, для зміни айдентики Bugatti проаналізувала свою історію: «Ми оцінили, як випуск Chiron змінив позиціонування та привабливість марки, як змінився світ за останні десять років. Не забувайте, коли вийшов Veyron, iPhone ще не існувало».
Водійка з США Александра Крейг поскаржилась у себе в TikTok на проблему, про яку вона…
Новітню модель розкішного Rolls-Royce Phantom помітили днями у Львові. Як пише ТопЖир, автівка мала унікальне…
В Україні корейські автомобілі давно стали одними з найбільш популярних. Це вже не «дешева альтернатива»,…
На українських дорогах нерідко можна зустріти автівки з проблисковими маячками. Деякі водії, побачивши їх, губляться…
В Україні на вторинному автомобільному ринку дуже популярний бюджетний сегмент. Українці охоче купують недорогі моделі,…
В Україні серед водіїв є поширена звичка піднімати на ніч двірники автомобілів. Мовляв, таким чином…