Французький виробник гіперкарів Bugatti переосмислив свою айдентику. Зміни торкнулися логотипу марки: він, як і раніше, є злитими воєдино літерами «E» і «B», але тепер вони виконані у двомірному дизайні та більш сучасним лаконічним шрифтом.
Керуючий директор з продажу та маркетингу Bugatti Automobiles Хендрік Малиновський називає новий дизайн сміливішим і прогресивнішим, і більш відповідним тому, якою компанія є сьогодні і куди має намір рухатися в майбутньому.
При цьому, за словами топ-менеджера, для зміни айдентики Bugatti проаналізувала свою історію: «Ми оцінили, як випуск Chiron змінив позиціонування та привабливість марки, як змінився світ за останні десять років. Не забувайте, коли вийшов Veyron, iPhone ще не існувало».
Українським автомобілістам відомо про заборони не тільки паркуватися в деяких місцях, а й навіть зупинятися.…
В Україні серед водіїв поширена думка, що робити зі своїм авто вони вільні що завгодно.…
Багатьох водіїв турбує брак потужності в їхніх автомобілях і досвідчений механік Скотті Кілмер знайшов для…
Автоматизовані системи контролю за дорожнім рухом в Україні вже не дивують водіїв, проте вони ще…
У сучасних автомобілях часто зустрічаються кнопки і функції, значення яких водії просто не розуміють. Нещодавно…
Водіння в дощову погоду несе з собою низку ризиків і загроз для водія. Щоб не…