Через дефіцит пального, українська влада дозволила продавати паливо нижче за екологічний стандарт “Євро-5”. Подібний крок дозволив так званим міні-НПЗ активно включитися в роботу і зробити свій внесок у подолання дефіциту палива в Україні.
Водночас, якість палива від цих “підприємств” залишає бажати кращого і в умовах довоєнного часу, подібний бензин або дизель, зроблений у кустарних умовах, просто б назвали “бодягою”, зазначає директор мережі АЗС Prime Дмитро Льоушкін.
За словами експерта, кількість продуктів міні-НПЗ зросла в Україні в цілому, але найбільші обсяги постачання палива сумнівної якості зараз припадають на Київ і Київську область. Уникнути цієї ситуації можна лише одним шляхом – купувати паливо виключно на перевірених заправках.
На тлі постійного подорожчання автомобілів знайти модель, що поєднує якість і розумну ціну, стає дедалі…
Гібридні авто давно перестали бути екзотикою для українських доріг. Попит зростає не лише через екологічність,…
Сучасні автомобілі мають десятки індикаторів, але саме жовта миготлива лампочка Check Engine часто викликає найбільше…
Нестабільні оберти двигуна – одна з найпоширеніших проблем, з якою стикаються власники автомобілів. На холостому…
Досвідчені водії взимку мають у багажнику не лише трос чи скребок для льоду, а й……
Система очищення вихлопу AdBlue, створена для зменшення шкідливих викидів, перетворилася на головний біль для власників…