Через дефіцит пального, українська влада дозволила продавати паливо нижче за екологічний стандарт “Євро-5”. Подібний крок дозволив так званим міні-НПЗ активно включитися в роботу і зробити свій внесок у подолання дефіциту палива в Україні.
Водночас, якість палива від цих “підприємств” залишає бажати кращого і в умовах довоєнного часу, подібний бензин або дизель, зроблений у кустарних умовах, просто б назвали “бодягою”, зазначає директор мережі АЗС Prime Дмитро Льоушкін.
За словами експерта, кількість продуктів міні-НПЗ зросла в Україні в цілому, але найбільші обсяги постачання палива сумнівної якості зараз припадають на Київ і Київську область. Уникнути цієї ситуації можна лише одним шляхом – купувати паливо виключно на перевірених заправках.
Чимало кросоверів на ринку вважаються доволі надійними і довговічними, проте деякі їхні версії виявляються напрочуд…
Якщо ми говоримо про найшвидші авто, мова, найімовірніше, йде про дорогі моделі, ціною в сотні…
Обслуговування автомобіля вимагає не тільки уваги до деталей, а й дотримання певних правил, які безпосередньо…
Купівля автомобіля класу люкс не завжди пов'язана з багатомільйонними витратами. Деякі моделі, як з'ясувалося, можна…
Сегмент SUV (позашляховики і кросовери) почав активно набирати популярність у 1980-х роках і відтоді набуває…
Колись американська компанія Tesla зробила революцію у сфері розробки та виробництва електричних автомобілів. Однак останніми…