Директор «Консалтингової групи А-95» Сергій Куюн розповів, що з початком агресії Росії проти України з продажу зникло паливо марки А-92 і стало набагато менше контрафактного бензину.
«Ще до російського вторгнення українські трейдери говорили про те, що настав час відмовитися від А-92, який є залишком радянської системи нафтопродуктів і в Європі не виробляється вже років п’ятнадцять. Зараз це питання вирішилося саме собою, оскільки у складі нинішніх партій цієї марки майже немає», — каже експерт.
Також Куюн наголосив на відчутному зменшенні на ринку кількості контрафактного бензину — так званої «бодяги». Він пов’язує це зі знищенням російськими ракетами частини міні-НПЗ, які виробляли такий продукт.
«Тобто тепер їх ніде виробляти, та й до того ж, щоб забезпечити потрібне октанове число, на таких виробництвах широко використовували спеціальні присадки, які завозилися з Росії. Зараз, зрозуміло, такі поставки зупинилися», — пояснив він.
Іншою причиною, через яку постачальники знизили інтерес до «бодяги», експерт називає введені на ринку пального податкові пільги.
«Головною метою трейдерів, які займалися подібним виробництвом, було уникнення податків. А оскільки зараз переважна частина з них скасована, то подібні угоди практично втратили сенс», — переконаний експерт.
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…
Сьогодні гаджети є частиною повсякденного життя більшості українських автомобілістів. Тож не дивно, що великою популярністю…