Компанія CoolOn із Кривого Рогу, яка представила першу українську електровантажівку, під час війни змінила пріоритети. Тепер вона випускає багі для ЗСУ.
Перший прототип багі CoolOn CTRL розробили у квітні, і завдяки простоті конструкції вдалося досить швидко налагодити його виробництво малими партіями. Захисники України отримали вже 19 таких позашляховиків і замовили ще 23 машини.
Багі вирішили робити бензиновим — на агрегатах старих ВАЗ. Завдяки цьому автомобілі невибагливі та легко ремонтуються в польових умовах, а ще дешеві у виробництві — собівартість одного такого автомобіля становить лише 80 000 – 90 000 гривень. Тобто CoolOn CTRL у рази доступніший за імпортні аналоги.
Позашляховик отримав посилену підвіску та має гарну прохідність. На ньому монтують кулемети, гранатомети та ПТРК. Військовослужбовці також беруть участь у процесі вдосконалення CoolOn CTRL і подають свої пропозиції доопрацювань.
Серед автомобілістів, як правило, немає єдиної думки про те, на яких обертах експлуатувати двигун транспортного…
Тренд на електрифікацію продовжує домінувати в автомобільній індустрії, проте ключовою проблемою залишається низька практичність акумуляторів,…
Правила дорожнього руху регулярно змінюються, і водії часом можуть навіть не знати про це. Особливо,…
Досвідчених автомобілістів кожен нетиповий звук або запах у машині змушує запідозрити технічну несправність. Відомий автомеханік…
Попри те, що поліцейські на дорогах мають стежити за дотриманням законів, вони й самі нерідко…
Зима приносить автомобілістам масу проблем, зокрема через поганий стан дорожнього покриття. Дуже швидко, хоч і…