Будівництво одного кілометра автобану коштує Болгарії в 3,1 мільйона євро, тоді як в Сербії вартість одного кілометра сягає 5,5 мільйона, в Румунії – 6,3, а в Греції – трохи більше як 10 мільйонів євро.
Такі дані оприлюднив під час парламентських слухань у Софії міністр регіонального розвитку Болгарії Микола Нанков, повідомляє власний кореспондент Укрінформу.
«Попри те, що в нашій країні будуються найдешевші в Європі автобани, болгарські автодороги за параметрами якості анітрохи не поступаються європейським», – наголосив Нанков.
За його словами, нещодавно було завершено будівництво автостради Софія-Бургас (360 км), яка зв’язала схід із заходом країни, а до 2024 року буде здано в експлуатацію автобан Софія –Варна (433 км).
Перший автобан довжиною 270 км був побудований у Болгарії ще в 1973 році.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…