З моменту появи коробки передач з подвійним зчепленням та її розповсюдження класична «механіка» безнадійно застаріла.
Досі деякі автолюбителі вважають, що МКПП — це не тільки більш спортивне, а й більш економічне рішення, яке дає змогу знизити витрату палива. Таке судження більше немає сили, оскільки автоматичні КПП ефективності наздогнали «механіку». Особливо коробки передач з подвійним зчепленням, які здатні перемикатися швидше, ніж це робить будь-який гонщик.
Крім того, ті часи, коли різниця у витраті палива між машинами на МКПП та АКПП складала 1–2 літри, вже давно минули.
Звичайно, механічні коробки передач менш складні у виробництві і, відповідно, дешевші. Тому й автомобілі з «механікою», в середньому, коштують дещо дешевше. Але при масовому виробництві і ця перевага сходить нанівець.
Завдяки повній відмові від механічних трансмісій виробники економлять простір у салоні, а це, у свою чергу, приносить користь покупцям. Тепер в основі центральної консолі, де раніше доводилося розміщувати немаленькі важелі КПП, все частіше з’являється лише компактна «шайба», а поряд з нею часто вміщується ще один підсклянник, майданчик для зарядки гаджетів або ніша для зберігання.
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…