В Україні значний дефіцит коштів для фінансування дорожнього господарства пов’язаний із пільгами, які парламентарі надали для імпорту автомобілів та пального. І хоча з 1.07.20022 відновлено сплату акцизного податку та ввізного мита на імпортовані легкові автомобілі, це не компенсує втрат за березень-червень.
Тож Кабмін пропонує повернути акцизний податок на імпортоване та вироблене в Україні пальне, який був основним джерелом наповнення державного дорожнього фонду. Щоправда, у дещо меншому розмірі, ніж було раніше: 100 євро за 1000 л (замість 213,5 евро).
У Кабміні очікують, що це наповнюватиме дорожній фонд на 2 млрд грн. щомісячно — виходячи з теперішніх темпів імпорту.
Не важко порахувати, що вартість пального на заправках автоматично зросте майже на 5 грн за 1 л (з урахуванням НДС) по кожній позиції.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…