Мостовий перехід через річку Серет у Тернополі відновлять з випробовуванням новітньої американської технології – з використанням неметалевої склопластикової арматури.
«Вперше в Україні тернопільські мостобудівники застосували американську технологію із використанням композитної неметалевої склопластикової арматури», – розповів міський голова Тернополя Сергій Надал.
За його словами, дана технологія дозволяє суттєво зменшити вартість ремонту, а саму конструкцію мосту – зробити легшою та вдвічі міцнішою.
Технологічну документацію на виконання ремонтних робіт розробляли вже в Україні – фахівці кафедри аеропортів Національного транспортного університету.
Склопластикова арматура виготовлена на основі скловолокна з напиленням піску. Застосовується при високих навантаженнях і є найнадійнішим видом композитної арматури в світі. Така арматура в 2 рази міцніше на розрив, не іржавіє, в 9 разів легша від металевої арматури.
Використовують її в основному в фундаментах з підвищеними навантаженнями, при армуванні доріг, мостів, промислових підлог. Вона ефективніша та менш затратна, ніж традиційна сталева арматура, бо заміняє метал більш тонким діаметром.
Нині її успішно використовують у США, деяких країнах ЄС, Арабських Еміратах, Японії, Саудівській Аравії, зокрема, для будівництва мостів.
З 19 травня 2025 року в Україні запроваджуються нові правила техогляду автомобілів, включаючи фото- та…
Kia представила оновлений Sportage 2026 року з новими характеристиками та підвищеними цінами. Дізнайтеся про зміни…
Через будівельні роботи кількість смуг для вантажівок на кордоні з Польщею зменшиться, що вплине на…
Toyota Crown став найбезпечнішим автомобілем у світі з рейтингом безпеки 95%. Подробиці тестів і характеристик…
Великі автокомпанії повертаються до двигунів внутрішнього згоряння через високі прибутки та попит на гібридні технології,…
Багато хто з молодих водіїв дивується: чому досвідчені автолюбителі, залишаючи авто на парковці, спеціально викручують…