Мостовий перехід через річку Серет у Тернополі відновлять з випробовуванням новітньої американської технології – з використанням неметалевої склопластикової арматури.
«Вперше в Україні тернопільські мостобудівники застосували американську технологію із використанням композитної неметалевої склопластикової арматури», – розповів міський голова Тернополя Сергій Надал.
За його словами, дана технологія дозволяє суттєво зменшити вартість ремонту, а саму конструкцію мосту – зробити легшою та вдвічі міцнішою.
Технологічну документацію на виконання ремонтних робіт розробляли вже в Україні – фахівці кафедри аеропортів Національного транспортного університету.
Склопластикова арматура виготовлена на основі скловолокна з напиленням піску. Застосовується при високих навантаженнях і є найнадійнішим видом композитної арматури в світі. Така арматура в 2 рази міцніше на розрив, не іржавіє, в 9 разів легша від металевої арматури.
Використовують її в основному в фундаментах з підвищеними навантаженнями, при армуванні доріг, мостів, промислових підлог. Вона ефективніша та менш затратна, ніж традиційна сталева арматура, бо заміняє метал більш тонким діаметром.
Нині її успішно використовують у США, деяких країнах ЄС, Арабських Еміратах, Японії, Саудівській Аравії, зокрема, для будівництва мостів.
Надійність і довговічність завжди є одними з найважливіших якостей при виборі автомобіля. Не секрет, що…
У США задумалися про дивний жест поліцейських, які зупиняють автомобіль порушника на дорозі. На численних…
В Україні переважно вважається, що миття машини - справа суто естетична. Мовляв, їздити на брудному…
В Україні поширена практика, коли водії автомобілів кидають їх на стоянці з поверненими колесами. Вважається,…
В Україні суди стали частіше відмовляти у штрафах для водіїв за порушення швидкісного режиму. Йдеться…
В Україні куріння в громадських місцях заборонено законодавчо і карається штрафом. А що щодо водіїв…