Новини

У Верховній Раді готують ще два законопроєкти з підвищення податків на пальне

До Верховної Ради найближчим часом надійде два альтернативних законопроєкти щодо повернення податків на пальне.

Зокрема, один із проєктів пропонує народний депутат (фракція “Слуга народу”) Анатолій Костюх. Його пропозиція мало чим відрізняється від запропонованого урядом законопроєкту. Депутат так само вважає за доцільне запровадити ставки акцизів для всіх видів пального на рівні 100 євро за 1000 літрів. При цьому Костюх наполягає на встановлені конкретної дати, з якої ці ставки мають діяти.

На його думку, нею має стати 1 жовтня цього року. “Зараз ніхто не знає, коли засідає Верховна Рада, ніхто не афішує, коли і що вона ухвалить і коли президент це підпише, а, відповідно, імпортер закуповує пальне, везе, а наступного дня продає його. При цьому він може потрапити в ситуацію, коли за один день пальне здорожчає, й нестиме збитки”, — каже він.

“Плюс не забуваємо, що багато імпортерів захочуть відразу закупити великі обсяги, привезуть усе на кордон, і це створить своєрідний колапс на пунктах пропуску”, — вважає депутат.

Ще один законопроєкт пропонують депутати “Європейської Солідарності” на чолі з екс-головою податкового комітету Ніною Южаніною. “Наша модель і пропозиція полягатиме в тому, щоб від сьогоднішньої ситуації, від “0”, ставки акцизів на пальне встановлювати у певному відсотковому співвідношенні до мінімальних за 96 Директивою ЄС 2003 року”, — анонсував проект нардеп Сергій Серветник.

Згодом Ніна Южаніна в своєму телеграм-каналі пояснила, що ця директива чітко визначає мінімальні ставки акцизу на всі види пального й відповідну пропорцію між ними. Зокрема базова ставка для бензину – 359 євро за 1000 літрів, для дизелю – 330 євро, для скрапленого газу – 68 євро. “Буду пропонувати податковому комітету розпочати процес адаптації Директиви ЄС із рівня 5% від базових ставок для кожного виду пального”, — повідомила Южаніна.

За оцінками міністра інфраструктури України Олександра Кубракова якщо повернення акцизу буде принято, українські водії втрачатимуть близько 2-3 млрд грн щомісяця.

Recent Posts

ТОП-4 вживаних авто, що живуть довше, ніж нові

В Україні вторинний ринок домінує, однак є водії, які упереджено відносяться до вживаних автомобілів. А…

23.12.2025

Нові шини – це шахрайство: блогер пояснив, чим кращі вживані покришки

Користувач TikTok Кевін (@iamkevinperson) опублікував вірусне відео, в якому підняв болючу для багатьох автовласників проблему.…

23.12.2025

Ніколи так не робіть: водіїв застерегли від грубої помилки при спілкуванні з поліцією

Часто українські водії, коли їх зупинила поліція, впадають в паніку та виконують абсолютно всі вимоги…

23.12.2025

Білий рушник на дзеркалі авто: про що попереджає цей знак

В різних країнах у водіїв своя культура спілкування, яка включає в себе унікальні жести, слова…

23.12.2025

ТОП-5 популярних б/в авто, які підступно проблемні

Вторинний ринок автомобілів домінує в Україні, в продажу неймовірна кількість моделей. Для українців цей варіант…

23.12.2025

«Голландський хват»: цей прийом рятує життя на дорозі, його має знати кожен водій

Останнім часом в Європі водії автомобілів все частіше стикаються з щільним трафіком велосипедистів. Цей вид…

23.12.2025