До війни український ринок пального на 80% забезпечував імпорт, основна частка припадала на Росію та Білорусь. Проте з початком війни ринок повністю перебудувався і паливо, в основному, надходить до України з країн Заходу.
Директор консалтингової компанії «А-95» Сергій Куюн розповів про якість пального, яке зараз є на українських АЗС.
Експерт повідомив, що до війни на ринку було представлено небагато марок пального, проте зараз ринок надходжень більш поділений і все пальне, що імпортується, відповідає стандарту Євро-5. Проте в зоні ризику низької якості знаходиться бензин.
Саме бензин найчастіше підроблюють, адже його можна виготовити на «міні-нафтопереробних заводах» чи змішувати компоненти на нафтобазах. І проблема дефіциту пального, яка ще нещодавно була актуальна, надала додаткового стимулу до активізації таких підприємств.
Проте експерт зазначив, що це було завжди, завжди була проблема з підробкою пального. Але раніше, для того, щоб забезпечити мінімальну якість використовувались октанопідвищуючі присадки імпортного виробництва, здебільшого з Білорусі та Росії. Наразі цих постачань немає і відповідно якість такого палива – не найкраща.
Днями соцмережі сколихнуло вірусне відео, на якому водій седану на засніженій стоянці паркує свій автомобіль…
Існує стереотип, що автомобілі представницького класу коштують, як квартира. Насправді на вторинному ринку завжди можна…
Компанія Nissan еде активні приготування до презентації свого оновленого седану Versa. Про це повідомляє Carscoops,…
В американському Сан-Франциско місцевий сервіс безпілотних таксі Waymo зіткнувся з серйозною проблемою, коли на міській…
Німецький автовиробник BMW зробив перший крок до монополізації послуг ремонту своїх автомобілів. Як повідомляє Carscoops,…
Дорожні знаки в різних країнах іноді змінюються настільки часто, що водії просто не встигають їх…