До війни український ринок пального на 80% забезпечував імпорт, основна частка припадала на Росію та Білорусь. Проте з початком війни ринок повністю перебудувався і паливо, в основному, надходить до України з країн Заходу.
Директор консалтингової компанії «А-95» Сергій Куюн розповів про якість пального, яке зараз є на українських АЗС.
Експерт повідомив, що до війни на ринку було представлено небагато марок пального, проте зараз ринок надходжень більш поділений і все пальне, що імпортується, відповідає стандарту Євро-5. Проте в зоні ризику низької якості знаходиться бензин.
Саме бензин найчастіше підроблюють, адже його можна виготовити на «міні-нафтопереробних заводах» чи змішувати компоненти на нафтобазах. І проблема дефіциту пального, яка ще нещодавно була актуальна, надала додаткового стимулу до активізації таких підприємств.
Проте експерт зазначив, що це було завжди, завжди була проблема з підробкою пального. Але раніше, для того, щоб забезпечити мінімальну якість використовувались октанопідвищуючі присадки імпортного виробництва, здебільшого з Білорусі та Росії. Наразі цих постачань немає і відповідно якість такого палива – не найкраща.
У літню спеку багато водіїв воліють заправлятись рано-вранці або пізно ввечері – ніби через щільніше…
Нічого не скрипить, не блимає, мотор заводиться з півоберта? Це ще не значить, що в…
Купити повнопривідне авто з бюджетом до 500 тисяч гривень – задача не з простих. Але…
Липень – спека, грози, калюжі по коліна. І не всім автомобілям така погода до вподоби.…
Навіть маленька тріщина на лобовому може вилізти боком. Ні, це не перебільшення. У деяких випадках…
Є категорії водіїв, до яких поліцейські тягнуться самі. Не через антипатію – через поведінку. Про…