До війни український ринок пального на 80% забезпечував імпорт, основна частка припадала на Росію та Білорусь. Проте з початком війни ринок повністю перебудувався і паливо, в основному, надходить до України з країн Заходу.
Директор консалтингової компанії «А-95» Сергій Куюн розповів про якість пального, яке зараз є на українських АЗС.
Експерт повідомив, що до війни на ринку було представлено небагато марок пального, проте зараз ринок надходжень більш поділений і все пальне, що імпортується, відповідає стандарту Євро-5. Проте в зоні ризику низької якості знаходиться бензин.
Саме бензин найчастіше підроблюють, адже його можна виготовити на «міні-нафтопереробних заводах» чи змішувати компоненти на нафтобазах. І проблема дефіциту пального, яка ще нещодавно була актуальна, надала додаткового стимулу до активізації таких підприємств.
Проте експерт зазначив, що це було завжди, завжди була проблема з підробкою пального. Але раніше, для того, щоб забезпечити мінімальну якість використовувались октанопідвищуючі присадки імпортного виробництва, здебільшого з Білорусі та Росії. Наразі цих постачань немає і відповідно якість такого палива – не найкраща.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…