Такі вантажівки, як цей тривісний MAN, помічений на одній з київських вулиць, випускалися в обмеженій кількості.
Його особливість – кабіна не з розпашними дверима, як у звичайних моделей такого класу, а зі зсувними. І зроблено це для зручності посадки-висадки в умовах міста. Як багато хто, напевно, вже здогадався мова йде про шасі для комунального сегмента, а точніше про сміттєвоз.
Приблизно такі ж були і у Mercedes-Benz – одну з моделей 1617 (4х2), з надбудовою Faun Kuka, нам пощастило сфотографувати в столиці ще в 2002 році. А тепер ось попався й MAN – також з кузовом марки Faun.
Цікаво, що зсувні двері з правого боку у таких сміттєвозів мають ще й додаткове віконце внизу – для кращого огляду біля колісного простору, що допомагає при маневруванні у дворах.
Сьогодні, звичайно, сміттєвози мають куди більш зручні кабіни – винесені вперед і низькопідлогові, немов у міському автобусі. Законодавцем жанру тут став Mercedes-Benz Econic ще наприкінці 90-х. А за ним незабаром підтягнулися й інші європейські гранди – MAN, IVECO, Renault Trucks, Scania, Volvo Trucks. Вживані Econic досить популярні на українському ринку.
Інколи здається, що українських водіїв важко чимось злякати чи здивувати, однак у світі існують дороги,…
Японський автовиробник Toyota має репутацію компанії, що створює довговічну та безвідмовну техніку. Двигуни в цьому…
Якщо ви користуєтесь автомобілем в місті, то з проблемою застрягання в багні чи снігу, ймовірно,…
Іспанський виробник автомобілів Santana Motors відновив свою роботу через 15 років затишшя. Як пише Carscoops,…
Японський автовиробник Honda офіційно оголосив про запуск проекту Heritage Works, що спеціалізуватиметься на відродженні спортивних…
Французький автобренд Peugeot готується презентувати революційне технологічне рішення у світі автомобілебудування. Як повідомляє Carscoops, інженери…