Агентство JD Power опублікувало рейтинг Tech Experience Index Study (TXI) 2022 року, який показує рівень технологічності автомобільних компаній. Рейтинг було складено виходячи з оцінки 35 різних технологій, що використовуються в автомобілях.
Так, у 2022 році на першому місці в офіційному підсумковому заліку виявилася корейська компанія Genesis – з можливого максимуму в 1000 балів ця марка набрала 643 бали, набагато випередивши Cadillac, що йде на другому місці (584 бали). Далі йдуть Mercedes-Benz, Hyundai та Volvo. Ну, а замикають рейтинг японські Honda та Mazda.
«Прорив з боку високотехнологічних компаній, таких як Tesla та Polestar, ще більше наголошує на необхідності інновацій. Це також важливо, тому що технології нових автомобілів є провідною причиною для покупки. Коли технологія ефективно застосовується в автомобілі, це позитивно впливає на рішення власника придбати інший автомобіль, який оснащений тією ж технологією», – йдеться у повідомленні.
Також JD Power відзначила деякі окремі технології. Наприклад, Cadillac Escalade та Subaru Ascent отримали нагороду за дзеркала заднього виду з камерами у преміальному та масовому сегментах ринку у категорії «зручність».
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…