Експерти з компанії J.D. Power вирішили проаналізувати автомобільні бренди на рівень технологічності і заразом знайти найбезглуздішу опцію в сучасних авто. У ході експерименту було проаналізовано роботу 35 автомобільних технологій у чотирьох категоріях:
– автоматизація;
– комфорт;
– енергія;
– можливості підключення.
Фахівці наголосили, що інноваційні технології це далеко не завжди однозначний позитив. Попри те, що вони призводять до розвитку автомобільних брендів, досить часто через ці технології виникають нові проблеми. Підсумковий рейтинг було складено на основі кількості проблем на 100 автомобілів кожного бренду (PP100), тобто чим нижче значення PP100, тим більш надійною є система.
Найпроблемнішою технологією в ході дослідження було названо “зчитувач відбитків пальця”. Продуктивність технології та загальний бал задоволеності з боку покупців склали 54,3 PP100 та 6,08 бала відповідно. До цього два роки поспіль найгіршою інноваційною технологією визнавали управління жестами.
Водіння в дощову погоду несе з собою низку ризиків і загроз для водія. Щоб не…
Кожен водій прагне скоротити витрати на паливо і зробити свою автомобільну подорож більш ефективною. У…
Багато водіїв навіть не підозрюють, що ключі їхніх автомобілів, крім основних, мають і додаткові функції.…
Існує безліч рекомендацій для водіїв щодо економії пального в автомобілі, проте мало хто знає, що…
Багато автолюбителів відчувають ностальгію за часами, коли автомобілі з механічною коробкою передач були нормою, але…
Купівля автомобіля - це не тільки придбання транспортного засобу, а й створення зв'язку з брендом.…