Експерти з компанії J.D. Power вирішили проаналізувати автомобільні бренди на рівень технологічності і заразом знайти найбезглуздішу опцію в сучасних авто. У ході експерименту було проаналізовано роботу 35 автомобільних технологій у чотирьох категоріях:
– автоматизація;
– комфорт;
– енергія;
– можливості підключення.
Фахівці наголосили, що інноваційні технології це далеко не завжди однозначний позитив. Попри те, що вони призводять до розвитку автомобільних брендів, досить часто через ці технології виникають нові проблеми. Підсумковий рейтинг було складено на основі кількості проблем на 100 автомобілів кожного бренду (PP100), тобто чим нижче значення PP100, тим більш надійною є система.
Найпроблемнішою технологією в ході дослідження було названо “зчитувач відбитків пальця”. Продуктивність технології та загальний бал задоволеності з боку покупців склали 54,3 PP100 та 6,08 бала відповідно. До цього два роки поспіль найгіршою інноваційною технологією визнавали управління жестами.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…