Експерти з компанії J.D. Power вирішили проаналізувати автомобільні бренди на рівень технологічності і заразом знайти найбезглуздішу опцію в сучасних авто. У ході експерименту було проаналізовано роботу 35 автомобільних технологій у чотирьох категоріях:
– автоматизація;
– комфорт;
– енергія;
– можливості підключення.
Фахівці наголосили, що інноваційні технології це далеко не завжди однозначний позитив. Попри те, що вони призводять до розвитку автомобільних брендів, досить часто через ці технології виникають нові проблеми. Підсумковий рейтинг було складено на основі кількості проблем на 100 автомобілів кожного бренду (PP100), тобто чим нижче значення PP100, тим більш надійною є система.
Найпроблемнішою технологією в ході дослідження було названо “зчитувач відбитків пальця”. Продуктивність технології та загальний бал задоволеності з боку покупців склали 54,3 PP100 та 6,08 бала відповідно. До цього два роки поспіль найгіршою інноваційною технологією визнавали управління жестами.
На словах усе звучить красиво: електрокари не потребують бензину, не гудуть під вікнами і не…
На перший погляд – блискучі, свіжі, ніби з каталогу. Але насправді дешеві неоригінальні диски –…
Двигун автомобілю може непомітно зношуватись роками, а потім раптом «вистрілити» поломкою на десятки тисяч гривень.…
Не кожне дешеве авто – вигідна покупка. Є машини, ціни на які виглядають спокусливо, але…
Більшість водіїв звикли до стандартного набору на селекторі автомата: P, R, N, D. Але десь…
Hyundai представила в Китаї електрокросовер Elexio – нову модель, створену разом із BAIC. Як повідомляє…