Майстер зібрав всюдихід з двох машин – шасі легкого гусеничного бронетранспортера і кабіни старої вантажівки, пише Автоблог.
Британський легкоброньований транспортер піхоти Bren carrier був дуже поширений у військах імперії в роки Другої світової війни і використовувався на всіх фронтах, від полів Європи і пісків Африки – до джунглів Малайї. Канадець Шон Кормье (Shawn Cormier) використовував його надійну гусеничну ходову частину, але замість відкритого відсіку з лавками для солдатів встановив більш комфортну капотну кабіну аллігаторного типу – від тягача Mercury 1947 року.
Вийшов апарат, пойменований автором як «Танкенштейн» (Tankenstein), приводить такий же літній, але потужній 5-літровий V8, що забезпечує швидкість десь в діапазоні між 72 і 80 кілометрів на годину.
До речі, створення псевдоармійского всюдихода встала Шону в смішні 2500 доларів, оскільки він переважно використовував непридатну техніку і запчастини зі всіляких звалищ. Зате, приклавши старання і маючи вмілі руки, канадець став володарем унікальної машини.
Незважаючи на те, що гібрид був фактично побудований ще п’ять років тому, Шон періодично вносить в його конструкцію якісь зміни, покращуючи її під власні смаки раз по раз. Тому, в що кінцевому підсумку перетвориться його «Танкенштейн» – схоже, не знає і він сам. Крім того, у майстра в стадії реалізації знаходяться і інші проекти – такі, як трицикл «Чорна вдова».
В серпні Volkswagen офіційно презентував друге покоління кросоверу T-Roc. Продажі новинки стартували в грудні. Німецький…
Якщо купуєте вживані автомобілі з США, то варто бути обачним, щоб не отримати санкції від…
Вартість нових автомобілів постійно зростає. На тлі і без того складної фінансової ситуації в країні…
Проблема раптового розряджання акумуляторної батареї автомобіля особливо актуальна взимку. На морозі АКБ не тримає заряд…
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…