Нещодавно в Україні призначили нового начальника Головного сервісного центру МВС. І серед основних завдань для реєстраційних сервісних центрів новий очільник бачить цифровізацію та можливість отримання сервісних послуг українцям за кордоном.
Як окреслив коло пріоритетних проєктів Денис Монастирський: «З таким керівником реалізація пріоритетних проєктів буде не «на завтра», а «на вчора». Насамперед мова йде про проблему «купівлі» посвідчень водія та недосконале функціонування електронної черги.
Люди мають відчувати ефективність роботи сервісних центрів МВС, а цей результат можна забезпечити шляхом цифровізації, некорумпованості, зручності й доступності отримання сервісних послуг.
Зима несе з собою масу неприємних ризиків і проблем українським автомобілістам, які вимагають максимальної концентрації…
У минулому знайти якісну охолоджувальну рідину було непросто, тому водіям доводилося вдаватися до різноманітних хитрощів,…
Гібридні модифікації автомобілів сьогодні часто сприймаються більше як транзитний перехід на шляху до повної електрифікації,…
Угар моторного мастила - одна з найпоширеніших і водночас ігнорованих проблем серед автомобілістів. Непомітний для…
Якщо мова заходить про німецькі кросовери, то, поряд з високою якістю і витриманим стилем, на…
Багато водіїв вважають, що регулярно мити машину, особливо взимку, зовсім необов'язково, і взагалі - це…