Нещодавно в Україні призначили нового начальника Головного сервісного центру МВС. І серед основних завдань для реєстраційних сервісних центрів новий очільник бачить цифровізацію та можливість отримання сервісних послуг українцям за кордоном.
Як окреслив коло пріоритетних проєктів Денис Монастирський: «З таким керівником реалізація пріоритетних проєктів буде не «на завтра», а «на вчора». Насамперед мова йде про проблему «купівлі» посвідчень водія та недосконале функціонування електронної черги.
Люди мають відчувати ефективність роботи сервісних центрів МВС, а цей результат можна забезпечити шляхом цифровізації, некорумпованості, зручності й доступності отримання сервісних послуг.
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…