Компанія Skoda представила новий логотип у двовимірному дизайні та у новому шрифті.
У компанії запевняють, що «бренд Skoda ніколи не бачив настільки великих змін у своїй ідентичності за останні 30 років».
«Наш новий фірмовий стиль підкреслює наш сучасний та самобутній дизайн і наочно демонструє наш підхід, насамперед цифровий. Я впевнений, що нашим клієнтам це сподобається!», — заявив Мартін Ян, член ради директорів Skoda, який відповідає за продаж та маркетинг.
Фірмовим знаком марки, як і раніше, буде стилізована стріла (або голова індіанця), яка вперше з’явилася на чеських машинах у 1926 році. Сам напис Skoda тепер буде виконаний новим шрифтом: увагу привертають «обрізані» літери S та A.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…