Компанія Skoda представила новий логотип у двовимірному дизайні та у новому шрифті.
У компанії запевняють, що «бренд Skoda ніколи не бачив настільки великих змін у своїй ідентичності за останні 30 років».
«Наш новий фірмовий стиль підкреслює наш сучасний та самобутній дизайн і наочно демонструє наш підхід, насамперед цифровий. Я впевнений, що нашим клієнтам це сподобається!», — заявив Мартін Ян, член ради директорів Skoda, який відповідає за продаж та маркетинг.
Фірмовим знаком марки, як і раніше, буде стилізована стріла (або голова індіанця), яка вперше з’явилася на чеських машинах у 1926 році. Сам напис Skoda тепер буде виконаний новим шрифтом: увагу привертають «обрізані» літери S та A.
Зазвичай на світлофорі у великому місті всі спішать. Щоб зекономити час деякі водії чекають дозволу…
В Україні серед автомобілістів поширена звичка обслуговувати машину самотужки. Особливо, коли мова йде про такі…
Нещодавно японська компанія Toyota офіційно презентувала електричний кросовер bZ, у якому багато хто помітив альтернативу…
Під час передноворічної метушні водії в Україні також часто вимушені шукати допомоги в державних установах.…
Німецький автовиробник Volkswagen офіційно презентував новий гібридний седан Passat ePro. Як повідомляє CarNewsChina, PHEV-модель може…
Автомобілі Lexus створені для тих, хто прагне гармонії між динамікою, технологічністю та відчуттям спокою за…