Новини

Водії масово скаржаться на затори через блокпости на в’їзді у столицю

На в’їзді до Києва щодня утворюються величезні затори та водії змушені витрачати багато часу та пального марно через неналежну організацію роботи блокпостів. Про це люди скаржаться столичній владі у відповідних петиціях.

Автор петиції №11154 Денис Романенко пропонує поліпшити організацію блокпостів на в’їзді до Києва для зменшення часу очікування у черзі і зменшення витрат палива. “Ресурси громадян і держави особливо важливі під час війни. Зараз непомірна кількість часу і пального витрачається марно через довгі очікування у заторах перед блок постами на в’їзді до столиці. Це ускладнює логістику та негативно впливає на економіку міста”, — зазначив Романенко. У своєму зверненні автор петиції №11154 пропонує столичній владі взяти за приклад організацію пропускних пунктів у кілька смуг руху на платних автошляхах Європи.

“Розширивши ширину пропускного пункту до 4-6 полос ситуацію з заторами було б вирішено”, — вважає Романенко.

В іншій петиції №11157 столичній владу закликають взагалі демонтувати блокпости та тимчасові споруди, що обмежують рух у Києві. На думку автора цієї петиції Андрія Денисюка, блокпости на в’їздах в Київ є неефективними: “вкрай рідко перевіряються документи, та і перевірка документів навряд ефективно допомагає виявити ДРГ чи шпигунів”. Зі щоденним збільшенням транспортного потоку такі блокпости суттєво ускладнюють рух, у тому числі і спецтранспорту, наголосив автор петиції №11157.

“Також по місту та на його околицях на дорогах залишаються тимчасові споруди, які обмежують рух (Київ-Бровари, вул. Братиславська та інші). Такі споруди неодноразово ставали причиною для серйозних ДТП, оскільки не обладнанні належними світловими та світловідбивними засобами. Все це створює небезпеку для жителів міста та значно ускладнює відновлення життєздатності Києва. Прошу демонтувати тимчасові споруди, які обмежують рух, та зняти блокпости або суттєво посилити їх пропускну здатність”, — йдеться у зверненні до Київського міського голови Віталія Кличка.

Recent Posts

ТОП-5 дизельних позашляховиків, що пройдуть мільйон кілометрів без ремонту

Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…

21.12.2025

ТОП-3 найнадійніші кросовери Mazda: моделі, що не підведуть

Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…

21.12.2025

ТОП-5 електромобілів, які надто дорого утримувати

Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…

21.12.2025

Toyota оновила свою найдоступнішу модель: фото

Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…

21.12.2025

Катастрофи не буде: можливі наслідки для паливного ринку після ударів по Одещині

Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…

21.12.2025

BMW тестує новий електричний M3: подробиці

Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…

21.12.2025