Новини

Водії масово скаржаться на затори через блокпости на в’їзді у столицю

На в’їзді до Києва щодня утворюються величезні затори та водії змушені витрачати багато часу та пального марно через неналежну організацію роботи блокпостів. Про це люди скаржаться столичній владі у відповідних петиціях.

Автор петиції №11154 Денис Романенко пропонує поліпшити організацію блокпостів на в’їзді до Києва для зменшення часу очікування у черзі і зменшення витрат палива. “Ресурси громадян і держави особливо важливі під час війни. Зараз непомірна кількість часу і пального витрачається марно через довгі очікування у заторах перед блок постами на в’їзді до столиці. Це ускладнює логістику та негативно впливає на економіку міста”, — зазначив Романенко. У своєму зверненні автор петиції №11154 пропонує столичній владі взяти за приклад організацію пропускних пунктів у кілька смуг руху на платних автошляхах Європи.

“Розширивши ширину пропускного пункту до 4-6 полос ситуацію з заторами було б вирішено”, — вважає Романенко.

В іншій петиції №11157 столичній владу закликають взагалі демонтувати блокпости та тимчасові споруди, що обмежують рух у Києві. На думку автора цієї петиції Андрія Денисюка, блокпости на в’їздах в Київ є неефективними: “вкрай рідко перевіряються документи, та і перевірка документів навряд ефективно допомагає виявити ДРГ чи шпигунів”. Зі щоденним збільшенням транспортного потоку такі блокпости суттєво ускладнюють рух, у тому числі і спецтранспорту, наголосив автор петиції №11157.

“Також по місту та на його околицях на дорогах залишаються тимчасові споруди, які обмежують рух (Київ-Бровари, вул. Братиславська та інші). Такі споруди неодноразово ставали причиною для серйозних ДТП, оскільки не обладнанні належними світловими та світловідбивними засобами. Все це створює небезпеку для жителів міста та значно ускладнює відновлення життєздатності Києва. Прошу демонтувати тимчасові споруди, які обмежують рух, та зняти блокпости або суттєво посилити їх пропускну здатність”, — йдеться у зверненні до Київського міського голови Віталія Кличка.

Share
автор
Artem Boyko

Recent Posts

ТОП-5 надійних бензинових двигунів, які здатні проїхати 500 000 км без капремонту

На тлі розвитку турбомоторів, гібридів та електротяги багато автомобілістів усе ще залишаються вірними класичним бензиновим…

17.04.2025

Назвали найпопулярніший автомобіль в Європі

Європейський автомобільний ринок у 2025 році відкрився зі знайомого лідера — компактний хетчбек Dacia Sandero…

17.04.2025

В українських водіїв забирають права за відсутність однієї речі в автомобілі: хто під загрозою

Багато водіїв переконані, що втратити право керувати автомобілем можна лише через серйозні порушення, такі як…

17.04.2025

Водіям розповіли про 10 хитрощів, які відомі лише професіоналам

Кожен автовласник прагне зробити експлуатацію свого авто максимально зручною і економною. Однак існують маленькі хитрощі,…

17.04.2025

Назвали топ-5 найкращих корейських автомобілів, які довго служать і не підводять

Корейський автопром останнім часом значно підвищив якість своїх автомобілів, що зробило їх одними з найнадійніших…

16.04.2025

Термін – 10 днів, інакше штраф: кому з водіїв необхідно терміново замінити права

Українські водійські права зазвичай дійсні протягом 30 років, тому багато водіїв забувають про необхідність їх…

16.04.2025