В наш час Skoda Octavia першого покоління (1996-2010 рр.) не досить популярне авто, особливо якщо мова йде про версію із дизельним двигуном 1,9 TDI. Головна перевага цього агрегата – надійність.
Хлопці з каналу Car Throttle розібрали двигун Octavia першого покоління, який «накрутив» 693 тисячі кілометрів, і показали його реальний технічний стан.
Клапани, циліндри – усе майже як нове. Єдине, що вказує на тривалу роботу двигуна – відкладення на прокладці.
Далі – без коментарів.
Цікаво, що всі двигуни Octavia дісталися в спадок від Volkswagen та Audi. На модель встановлювали кілька 4-циліндрових інжекторних бензинових агрегатів і турбодизелів. Спочатку автомобіль пропонувався виключно з кузовом хетчбек і з такими двигунами: бензинові 1,6 л (75 к.с.) і 1,8 л (125 к.с.), а також турбодизель 1,9 л (90 к.с.). Трохи пізніше з’явився бензиновий агрегат об’ємом 1,6 л і потужністю 101 к.с. Крім цих двигунів автомобіль комплектувався 1,8 л (125 к.с.), а з 2000 року принципово новим екологічним 1,4 л (75 к.с.).
З настанням осені ще більше скорочується світловий день, що створює додаткові проблеми для автомобілістів. Нічна…
У салоні автомобіля досвідченого водія іноді можна побачити дуже непримітний, але дивний предмет – дерев'яну…
Гібридні автомобілі стають дедалі популярнішими на тлі глобальної електрифікації в автомобільній індустрії та небажання багатьох…
Час від часу в салоні автомобіля може з'явитися яскраво виражений запах бензину. Автоексперт пояснює, що…
Молоді водії через свої захоплення та брак досвіду схильні робити типові для себе помилки за…
Кожен водій стикається з ситуаціями на дорозі, коли доводиться сумніватися в правильності своїх дій. Особливо…