В наш час Skoda Octavia першого покоління (1996-2010 рр.) не досить популярне авто, особливо якщо мова йде про версію із дизельним двигуном 1,9 TDI. Головна перевага цього агрегата – надійність.
Хлопці з каналу Car Throttle розібрали двигун Octavia першого покоління, який «накрутив» 693 тисячі кілометрів, і показали його реальний технічний стан.
Клапани, циліндри – усе майже як нове. Єдине, що вказує на тривалу роботу двигуна – відкладення на прокладці.
Далі – без коментарів.
Цікаво, що всі двигуни Octavia дісталися в спадок від Volkswagen та Audi. На модель встановлювали кілька 4-циліндрових інжекторних бензинових агрегатів і турбодизелів. Спочатку автомобіль пропонувався виключно з кузовом хетчбек і з такими двигунами: бензинові 1,6 л (75 к.с.) і 1,8 л (125 к.с.), а також турбодизель 1,9 л (90 к.с.). Трохи пізніше з’явився бензиновий агрегат об’ємом 1,6 л і потужністю 101 к.с. Крім цих двигунів автомобіль комплектувався 1,8 л (125 к.с.), а з 2000 року принципово новим екологічним 1,4 л (75 к.с.).
Вже найближчим часом штучний інтелект може замінити цілі дизайнерські відділи провідних автомобілебудівних компаній світу. Це…
Британський автовиробник Aston Martin готується презентувати свою нову флагманську модель Lagonda. Як пише Motor.es, прототип…
Власники автомобілів концерну General Motors, що були вироблені на початку 2000-х, інколи можуть помічати, що…
Французький автовиробник Citroën офіційно представив концептуальну модель електромобіля ELO, що являє собою компактний дім на…
Якщо ви багато часу проводите за кермом, то періодично відчуваєте втому від поїздок. Подобний спосіб…
Продажі електричних автомобілів знаходяться в значній кризі, повідомляє Carscoops. Дослідження компанії EY продемонструвало стрімке зростання…