Мічиганський стартап Our Next Energy (ONE) представив безанодний акумуляторний осередок ємністю 240 ампер-годин. Вона стане частиною гібридної батареї Gemini c подвійною внутрішньою хімією, яка дозволить наростити запас ходу, скажімо, BMW iX, майже до 1000 кілометрів. Перевага безанодних осередків – висока щільність зберігання енергії, що перевищує 1000 ват-годин на літр об’єму.
Влітку цього року американський стартап ONE та BMW підписали угоду, підсумком якої стане встановлення батареї Gemini у кросовер iX. Цей гібридний акумулятор із подвійною внутрішньою хімією використовує на 20 відсотків менше літію та на 60 графіту, проте може забезпечити дальність ходу до 966 кілометрів. Секрет ефективності простий: Gemini поєднує звичні літій-залізо-фосфатні осередки з безанодними, щільність зберігання енергії в яких дорівнює 1007 ват-годин на літр об’єму.
Якщо порівнювати з топовими літій-іонними акумуляторами, то вони можуть похвалитися 730 ват-годинами на літр об’єму, хоча у комірок Amprius з кремнієвими нанонітками на стороні анода цей показник дорівнює 1150 ват-годин. При цьому безанодні осередки дешевші (обіцяна вартість близько 50 доларів за кіловат-годину за нинішніх 128) і простіше у виробництві, оскільки для них потрібно вдвічі менше обладнання. Щоправда, і життєвий цикл у них менший, тож у «чистому» вигляді вони непридатні для використання в електромобілях.
Якщо ж поєднувати два види внутрішньої хімії в одній батареї, можна досягти дивовижних результатів. Звичайні LFP-комірки працюватимуть у коротких, щоденних поїздках; бензанодні виступлять свого роду «подовжувачем ходу» на довгих перегонах. Прогнозований термін служби комбінованої системи – понад 400 000 кілометрів.
Масове виробництво блоків Gemini розпочнеться у 2026 році. Їх обіцяють адаптувати до широкого переліку платформ — від легковиків до кросоверів та вантажівок.
Повна відмова від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння в Європейському Союзі відкладається. Відповідне рішення прийняла…
В Україні з’явиться нова програма підтримки водіїв з обмеженими можливостями. Про це у себе в…
Німецький автовиробник Volkswagen планує відродити легендарний хетчбек Polo, але вже в електричному виконанні. Як повідомляє…
Інженери Mercedes підготували революційні зміни для оптики власних автомобілів. Як повідомляє Carscoops, фари в нових…
Серед водіїв інколи можна почути дивні теорії щодо вимог ПДР та безпеки руху. Одна з…
Дослідження показують – вірогідність того, що звичайне авто пройде без серйозного ремонту 400 000 кілометрів,…