В електроралі Minsk Electro-2022 взяв участь перший білоруський спортивний електрокар. Національна академія наук Білорусі хоче налагодити масове виробництво цього двомісного родстера.
Родстер розробили фахівці науково-інжинірингового центру Об’єднаного інституту машинобудування Національної академії наук Білорусі. Конструкція, кузов та інші компоненти цього зразку електрокара фактично ручного складання, що були виготовлені індивідуально.
Передня частина “лукашенкомобіля” має невеликі глибоко посаджені круглі фари.
Машина важить 800 кг, а розганяється до 170 км/год за 6,0 секунд, але розробники хочуть знизити розгін до такої швидкості до 4 секунд. Номінальна потужність електродвигуна – 109 к.с., а максимальна – 218 к.с. Ємність тягової батареї складає 24 кВт•год. Максимальний пробіг без підзарядки, за даними розробників, 270 км.
Фахівці науково-інжинірингового центру Об’єднаного інституту машинобудування НАН зазначили, що білоруськими є всі компоненти родстера, у тому числі електродвигун, акумулятор та електроніка.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…