В електроралі Minsk Electro-2022 взяв участь перший білоруський спортивний електрокар. Національна академія наук Білорусі хоче налагодити масове виробництво цього двомісного родстера.
Родстер розробили фахівці науково-інжинірингового центру Об’єднаного інституту машинобудування Національної академії наук Білорусі. Конструкція, кузов та інші компоненти цього зразку електрокара фактично ручного складання, що були виготовлені індивідуально.
Передня частина “лукашенкомобіля” має невеликі глибоко посаджені круглі фари.
Машина важить 800 кг, а розганяється до 170 км/год за 6,0 секунд, але розробники хочуть знизити розгін до такої швидкості до 4 секунд. Номінальна потужність електродвигуна – 109 к.с., а максимальна – 218 к.с. Ємність тягової батареї складає 24 кВт•год. Максимальний пробіг без підзарядки, за даними розробників, 270 км.
Фахівці науково-інжинірингового центру Об’єднаного інституту машинобудування НАН зазначили, що білоруськими є всі компоненти родстера, у тому числі електродвигун, акумулятор та електроніка.
Автомобілебудівна промисловість активно електрифікується і сегмент позашляховиків, зважаючи на свою популярність, не стоїть осторонь. Щороку…
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з ризиками. Такі фактори як вік і пробіг враховуються як…
Розкішні автомобілі здебільшого мають захмарні цінники, проте в деяких випадках їхня вартість дуже швидко падає…
Автомобільне скло - це не тільки важливий елемент захисту та огляду, але іноді й приклад…
Пошук недорогого, але надійного автомобіля з пробігом може перетворитися на справжній квест, якщо не знати…
У світі автомобільного дизайну існують компанії, які вважають за краще не винаходити колесо, а адаптувати…