В електроралі Minsk Electro-2022 взяв участь перший білоруський спортивний електрокар. Національна академія наук Білорусі хоче налагодити масове виробництво цього двомісного родстера.
Родстер розробили фахівці науково-інжинірингового центру Об’єднаного інституту машинобудування Національної академії наук Білорусі. Конструкція, кузов та інші компоненти цього зразку електрокара фактично ручного складання, що були виготовлені індивідуально.
Передня частина “лукашенкомобіля” має невеликі глибоко посаджені круглі фари.
Машина важить 800 кг, а розганяється до 170 км/год за 6,0 секунд, але розробники хочуть знизити розгін до такої швидкості до 4 секунд. Номінальна потужність електродвигуна – 109 к.с., а максимальна – 218 к.с. Ємність тягової батареї складає 24 кВт•год. Максимальний пробіг без підзарядки, за даними розробників, 270 км.
Фахівці науково-інжинірингового центру Об’єднаного інституту машинобудування НАН зазначили, що білоруськими є всі компоненти родстера, у тому числі електродвигун, акумулятор та електроніка.
Від перегріву двигуна в автомобілі ніхто з водіїв не застрахований. Дана неприємність може раптово трапитись…
Тиск, який останніми роками створюється електрокарами та гібридами на дизельні авто, просто неймовірний. Однак цей…
Студенти технічного центру Audi у Некарзульмі презентували свій новий проект, що являє собою концепт GT50.…
Останнім часом українці почали скаржитися на посилення контролю на кордоні з Молдовою. Про це повідомляє…
Нове дослідження JD Power проаналізувало фірмові мобільні додатки автомобільних брендів і з’ясувало, якими з них…
Марка Smart, суббренд німецької Mercedes-Benz та китайської Geely, активно тестує свою нову модель компактного електромобіля.…