Один з найбільших світових автовиробників, Volkswagen, погіршив прогноз дефіциту мікроелектроніки для автомобілів. Як повідомляє Reuters з посиланням на главу відділу закупівель у раді директорів Volkswagen Мурата Акселя, концерн поступово адаптується до «нової нормальності», в якій ланцюжки поставок втратили стабільність.
За словами топ-менеджера, нестачу чіпів, з якою світ зіткнувся через пандемію ще в 2020 році, не буде усунуто і в 2023-му, хоча раніше виробники сподівалися на швидке вирішення проблеми.
На думку Акселя, це «структурна проблема, яку не вдасться швидко вирішити». Крім того, затяжна нестача чіпів вже перетворилася на «нову нормальність».
Зазначається, що виробники мікроелектроніки досі не можуть задовольнити відкладений попит після пандемії, тим часом автопрому доводиться конкурувати з техногігантами типу Apple, які можуть собі дозволити закупити чіпи за вищою ціною.
Таким чином у Volkswagen не сподіваються, що автозаводам полегшає найближчим часом. Більше того, через геополітичну ситуацію, що склалася, постачання заводів може зіткнутися з новими проблемами, і Volkswagen готується до такого сценарію.
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…
Якщо щодня паркуєтесь у дворі чи біля супермаркету, ви точно бачили, як двері сусіднього авто…
Багато водіїв лякаються, коли на панелі загоряється червоне коло зі знаком оклику. Зазвичай це сигнал…
Багато водіїв намагаються рідше заїжджати на АЗС, заправляючи бак «до відмови». Та, за словами автомеханіків,…