Kia K3 оновили для китайського ринку, який залишається одним із найважливіших для марки.
Велика решітка радіатора з вертикальними планками залишилися в минулому. Тепер китайський седан більше нагадує старшу модель Kia K5. Однак фари, бампер і решітка радіатора у нього все ж таки свої, оригінальні. Також з’явилися нові задні ліхтарі разом із бампером та інші колеса.
Салон у китайського K3 теж став схожим на старшу модель. Головна особливість – велика кількість сенсорних панелей замість аналогових клавіш. Повністю сенсорним зроблено пульт клімат-контролю (він тут однозонний, хоча в інших країнах має дві зони), а також кнопки на центральному тунелі. Новий селектор керування трансмісії виконаний із індикацією режимів.
Медіасистема і раніше мала широкоформатний екран діагоналлю 10,25 дюйма, але тепер вона втратила окремі кнопки. Крім того, з’явилася повністю віртуальна панель приладів на 10,25 дюйма.
Базовий силовий агрегат залишився колишнім: для Китаю це атмосферний півторалітровий двигун, який працює в парі з варіатором IVT. Турбомотор об’ємом 1,4 літра став потужнішим на 10 сил: 140 замість 130 к.с. Такий двигун агрегатується із семиступінчастим «роботом». Для Китаю седан Kia K3 будуть випускати у вигляді гібрида і електромобіля, що заряджається, але ці версії будуть показані трохи пізніше.
Оновлені Kia K3 вийдуть на китайський ринок до кінця осені цього року. Ціни на дорестайлінгові K3 починаються з $15 700 доларів.
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…
Багато водіїв навіть не замислюються, чому на бокових дзеркалах деяких авто видно тонку чорну лінію.…