Французька марка Renault презентувала абсолютно новий електричний кросовер Megane E-Tech лише минулого року й тому було дуже цікаво, як новинка подолає «лосиний тест».
Враховуючи, що електромобілі мають додаткову вагу через низько встановлені акумуляторні батареї, маса автомобіля зазвичай дозволяє утримувати центр ваги поблизу дороги.
Тим не менш, Renault Megane E-Tech не зміг продемонструвати гарні показники на вищих швидкостях.
Проходження тесту на цільовій швидкості в 77 км/год не принесло позитивних результатів: електрокросовер зачепив конуси на траєкторії проходження випробування.
Найкраща спроба була зроблена на швидкості 74 км/год, за якої автомобіль оминув усі конуси та реагував на дії керма, хоча злегка дрифтував.
Однак збільшення швидкості виявило непередбачувані дії. Під час одного заїду водій заїхав дуже широко з невеликою надмірною поворотністю, не пройшовши тест. Інша спроба зі швидкістю 79 км/год показала протилежне – вже недостатню поворотність, яка призвела до ще одного провалу тесту.
Зчеплення шин могло вплинути на результат, адже модель була оснащена відносно вузькими шинами Goodyear EfficientGrip 215/45/R20.
Зазвичай на світлофорі у великому місті всі спішать. Щоб зекономити час деякі водії чекають дозволу…
В Україні серед автомобілістів поширена звичка обслуговувати машину самотужки. Особливо, коли мова йде про такі…
Нещодавно японська компанія Toyota офіційно презентувала електричний кросовер bZ, у якому багато хто помітив альтернативу…
Під час передноворічної метушні водії в Україні також часто вимушені шукати допомоги в державних установах.…
Німецький автовиробник Volkswagen офіційно презентував новий гібридний седан Passat ePro. Як повідомляє CarNewsChina, PHEV-модель може…
Автомобілі Lexus створені для тих, хто прагне гармонії між динамікою, технологічністю та відчуттям спокою за…