Французька марка Renault презентувала абсолютно новий електричний кросовер Megane E-Tech лише минулого року й тому було дуже цікаво, як новинка подолає «лосиний тест».
Враховуючи, що електромобілі мають додаткову вагу через низько встановлені акумуляторні батареї, маса автомобіля зазвичай дозволяє утримувати центр ваги поблизу дороги.
Тим не менш, Renault Megane E-Tech не зміг продемонструвати гарні показники на вищих швидкостях.
Проходження тесту на цільовій швидкості в 77 км/год не принесло позитивних результатів: електрокросовер зачепив конуси на траєкторії проходження випробування.
Найкраща спроба була зроблена на швидкості 74 км/год, за якої автомобіль оминув усі конуси та реагував на дії керма, хоча злегка дрифтував.
Однак збільшення швидкості виявило непередбачувані дії. Під час одного заїду водій заїхав дуже широко з невеликою надмірною поворотністю, не пройшовши тест. Інша спроба зі швидкістю 79 км/год показала протилежне – вже недостатню поворотність, яка призвела до ще одного провалу тесту.
Зчеплення шин могло вплинути на результат, адже модель була оснащена відносно вузькими шинами Goodyear EfficientGrip 215/45/R20.
Щітки склоочисника - важливий елемент безпеки автомобіля, особливо в дощ або сніг. Незважаючи на їхню…
Кросовери користуються неабиякою популярністю в Україні, особливо серед сімейних водіїв, які цінують їх за комфорт…
Перший сніг несе українським автомобілістам нові загрози. Важливо розуміти, що керування транспортним засобом у таких…
Далеко не кожен автомобіль підходить для складних зимових умов експлуатації. Експерти звернули увагу на низку…
Тиск в автомобільних шинах є найважливішим фактором забезпечення безпеки експлуатації транспортного засобу. Якщо він занадто…
Німецькі кросовери і позашляховики поєднують у собі не тільки стиль, високу якість і видатну продуктивність,…