Французька марка Renault презентувала абсолютно новий електричний кросовер Megane E-Tech лише минулого року й тому було дуже цікаво, як новинка подолає «лосиний тест».
Враховуючи, що електромобілі мають додаткову вагу через низько встановлені акумуляторні батареї, маса автомобіля зазвичай дозволяє утримувати центр ваги поблизу дороги.
Тим не менш, Renault Megane E-Tech не зміг продемонструвати гарні показники на вищих швидкостях.
Проходження тесту на цільовій швидкості в 77 км/год не принесло позитивних результатів: електрокросовер зачепив конуси на траєкторії проходження випробування.
Найкраща спроба була зроблена на швидкості 74 км/год, за якої автомобіль оминув усі конуси та реагував на дії керма, хоча злегка дрифтував.
Однак збільшення швидкості виявило непередбачувані дії. Під час одного заїду водій заїхав дуже широко з невеликою надмірною поворотністю, не пройшовши тест. Інша спроба зі швидкістю 79 км/год показала протилежне – вже недостатню поворотність, яка призвела до ще одного провалу тесту.
Зчеплення шин могло вплинути на результат, адже модель була оснащена відносно вузькими шинами Goodyear EfficientGrip 215/45/R20.
Купівля вживаного автомобіля завжди пов'язана з цілою низкою ризиків. Серед таких і ймовірність придбання так…
Тривале перебування людини за кермом автомобіля може бути небезпечним, попереджають медики. Як зазначив лікар-уролог Андрій…
Перехід з автомобіля з механічною трансмісією на машину з "автоматом" завжди стає викликом для будь-якого…
Останні дослідження показують, що автомобілісти все частіше пошкоджують свої машини під час паркування, хоча ще…
Деякі автомобілісти своїм безвідповідальним водінням створюють загрозу не тільки своїй безпеці, а й безпеці оточуючих.…
Одним із найжорсткіших адміністративних покарань за порушення ПДР в Україні залишається позбавлення водійських прав на…