Повернення акцизів на пальне додатково стимулюватиме діяльність міні-НПЗ, а отже можна очікувати зростання втрат державної казни.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
Зокрема він зазначає, що через високий видобуток газоконденсату, знищення легальних НПЗ і високі закупівельні ціни на імпорт (зліт світових цін плюс націнки закордонних постачальників плюс витратна логістика) відбувся ренесанс міні-НПЗ.
Цьому також сприяв дозвіл держави постачати на ринок пальне класів Євро-3 і Євро-4.
«Коли акцизу не було, це була проблема лише споживачів, бо низькоякісний продукт затопив усю країну (за винятком хіба що західної частини). Зараз з’являється акциз, який ці «вітчизняні виробники» сплачувати не збираються. Тому разом зі споживачем страждатиме й бюджет», — зазначає Куюн.
На його думку, державі необхідно покласти край цій практиці, особливо в умовах, коли податки формують оборонний бюджет країни: нелегальні виробники мають або легалізуватись, або залишити ринок.
«Будьте уважні, пильнуйте за маркуванням пального (його клас має бути позначений на стелі АЗС та в документах у куточку споживача). Не ведіться на низьку ціну, пам’ятайте про погану “юшку”. Ремонт стане дуууууже дорого, особливо зараз. Воно вам треба?», – підсумував експерт.
Більшість водіїв навіть не здогадуються, що ризикують на дорозі через банальну помилку. За даними Interia,…
У більшості машин сьогодні можна знайти все – від зарядок до аптечок. Але якщо побачите…
Українські водії з досвідом добре знають старий спосіб зимового прогріву авто – шматок картону під…
Купівля машини з пробігом схожа на гру з непередбачуваним фіналом. Зовні авто може виглядати доглянутим,…
У Японії каршеринг став частиною щоденного життя, але останні дослідження показали дивну тенденцію. Як з'ясувала…
Перехрестя – це місце, де навіть досвідчений водій може схибити. Тут усе вирішують секунди. Один…