Повернення акцизів на пальне додатково стимулюватиме діяльність міні-НПЗ, а отже можна очікувати зростання втрат державної казни.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
Зокрема він зазначає, що через високий видобуток газоконденсату, знищення легальних НПЗ і високі закупівельні ціни на імпорт (зліт світових цін плюс націнки закордонних постачальників плюс витратна логістика) відбувся ренесанс міні-НПЗ.
Цьому також сприяв дозвіл держави постачати на ринок пальне класів Євро-3 і Євро-4.
«Коли акцизу не було, це була проблема лише споживачів, бо низькоякісний продукт затопив усю країну (за винятком хіба що західної частини). Зараз з’являється акциз, який ці «вітчизняні виробники» сплачувати не збираються. Тому разом зі споживачем страждатиме й бюджет», — зазначає Куюн.
На його думку, державі необхідно покласти край цій практиці, особливо в умовах, коли податки формують оборонний бюджет країни: нелегальні виробники мають або легалізуватись, або залишити ринок.
«Будьте уважні, пильнуйте за маркуванням пального (його клас має бути позначений на стелі АЗС та в документах у куточку споживача). Не ведіться на низьку ціну, пам’ятайте про погану “юшку”. Ремонт стане дуууууже дорого, особливо зараз. Воно вам треба?», – підсумував експерт.
Глобальний тренд на електрифікацію не вбив попит на дизельні автомобілі, особливо в сегменті SUV. В…
Японські автомобілі традиційно вважаються надійними та безвідмовними. Mazda тут не виключення. Це підтверджує і останнє…
Існує поширена думка, що утримувати електромобілі дешево. Пального не потребують, через малу кількість деталей прості…
Японський автобренд Toyota представив оновлення для свого найбільш доступного автомобілю Corolla. Як пише Carscoops, рестайлінг…
Останні дні російські військові нещадно б’ють по Одещині, вражаючі об’єкти енергетичної та транспортної інфраструктури. Одним…
Німецький автовиробник BMW активно готується до майбутньої прем’єри електричного седану M3. Новинку помітили в камуфляжі…