Повернення акцизів на пальне додатково стимулюватиме діяльність міні-НПЗ, а отже можна очікувати зростання втрат державної казни.
Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив директор Консалтингової групи «А-95» Сергій Куюн.
Зокрема він зазначає, що через високий видобуток газоконденсату, знищення легальних НПЗ і високі закупівельні ціни на імпорт (зліт світових цін плюс націнки закордонних постачальників плюс витратна логістика) відбувся ренесанс міні-НПЗ.
Цьому також сприяв дозвіл держави постачати на ринок пальне класів Євро-3 і Євро-4.
«Коли акцизу не було, це була проблема лише споживачів, бо низькоякісний продукт затопив усю країну (за винятком хіба що західної частини). Зараз з’являється акциз, який ці «вітчизняні виробники» сплачувати не збираються. Тому разом зі споживачем страждатиме й бюджет», — зазначає Куюн.
На його думку, державі необхідно покласти край цій практиці, особливо в умовах, коли податки формують оборонний бюджет країни: нелегальні виробники мають або легалізуватись, або залишити ринок.
«Будьте уважні, пильнуйте за маркуванням пального (його клас має бути позначений на стелі АЗС та в документах у куточку споживача). Не ведіться на низьку ціну, пам’ятайте про погану “юшку”. Ремонт стане дуууууже дорого, особливо зараз. Воно вам треба?», – підсумував експерт.
Кросовери сьогодні на піку популярності, а середньорозмірні моделі додатково привертають до себе увагу за рахунок…
Каталітичний нейтралізатор або каталізатор є невід'ємною частиною сучасного автомобіля з ДВЗ. Їхнім головним завданням є…
Заміна свічок запалювання, поряд з оновленням моторного мастила, є базовою процедурою, яку часто виконують українські…
Коли справа доходить до заміни коліс, проведення технічного обслуговування або виконання інших завдань, пов'язаних з…
На тлі подорожчання автомобільного палива, а також важкого фінансового становища українців на ринку став частіше…
Сьогодні автовиробники заради економії стали частіше випускати машини без штатного запасного колеса, що підвищує ризик…